سمنان؛

راه اندازی سامانه اشتغال جوانان در سمنان

اولویت و هدف سامانه اشتغال جوانان واردکردن اطلاعات ظرفیت‌های اشتغال همه دستگاه‌ها به صورت کامل و فراهم‌سازی امکان دسترسی جوانان به این سامانه است.

راه اندازی سامانه اشتغال جوانان در سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مصطفی مرادی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: این سامانه ظرفیت اشتغال دستگاه ها و ادارات استان سمنان را در بانک اطلاعاتی جمع آوری می کند و جوانان با مراجعه به این سامانه، از ظرفیت های اشتغال استان آگاهی یابند.

مصطفی مرادی افزود: اولویت و هدف سامانه اشتغال جوانان واردکردن اطلاعات ظرفیت‌های اشتغال همه دستگاه‌ها به صورت کامل و فراهم‌سازی امکان دسترسی جوانان به این سامانه است.

وی تصریح کرد: در این سامانه، مجوزهای اشتغال مرتبط با دستگاه های اجرایی و مرتبط با ماموریت های آنها معرفی می شود تا افراد دارای شرایط و امتیاز فعالیت، از آن مطلع شوند.

مرادی با بیان این که هدف این سامانه کارآفرینی است و نه کاریابی، یاد آورشد: این سامانه تا پایان سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.

مرادی خاطرنشان کرد: این سامانه فقط ظرفیت‌های هر دستگاه را در اختیار جوانان قرار می دهد و باعث می شود ضمن کاهش مراجعات حضوری به ادارات، از نظام کارآمد دولت الکترونیک استفاده شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اظهارداشت: این بسته‌ها مشاغل را به زبان ساده به جوانان آموزش و به آنان اطلاعات اولیه را ارایه می‌دهد .

انتهای پیام/ م

برچسب ها: سمنان ، اشتغال ، جوانان ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.