شهرکرد؛

فراخوان جشنواره ققنوس در چهارمحال و بختیاری

فراخوان جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

فراخوان جشنواره ققنوس در چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری؛ جشنواره فرهنگی هنری ققنوس ویژه دانشجویان در دهه فجر امسال و به صورت فردی، گروهی و تشکل های دانشجویی در استان برگزار می شود.

این جشنواره شامل پنج بخش ادبیات (شعر و داستان کوتاه)، هنرهای تجسمی (خوشنویسی، پوستر، عکس و کاریکاتور)، فیلم (فیلمنامه‌نویسی، فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن)، تئاتر (نمایشنامه‌نویسی، تئاتر خیابانی، استاندآپ کمدی) و موسیقی (سنتی، مقامی، محلی و تلفیقی) است.

«اقتصاد مقاومتی» شامل مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و هنر، فاصله طبقاتی، رابطه دانشگاه و بازار کار، و شرکت‌های پژوهش‌محور، «عدالت اجتماعی» شامل حقوق‌های غیر متعارف، سبک زندگی مدیران جامعه اسلامی، نسبت اسلام و سرمایه‌داری، و عدالت یا مساوات، «دانشگاه اسلامی» شامل علوم انسانی اسلامی، میزان تحقق انقلاب فرهنگی، هنر دینی و هنر قدسی، هنر غربی و مدرنیته، هنر از نگاه امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای، غایت علم در اسلام و غرب، و حکمت اسلامی و حکمت غربی، «ایران، پایگاه تمدن اسلامی» شامل فرهنگ‌های بومی و آموزه‌های اسلامی، سبک زندگی بومی محلی منطبق بر احکام دینی، و آیین‌‌‌‌های ازدواج و عزاداری در ایران و «مطالبات صنفی دانشجویی» از موضوعات این جشنواره می باشد.

علاقمندان تا 15 دی‌ماه جاری مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری واقع در میدان شهید علم‌الهدی شهرکرد یا دفاتر بسیج دانشجویی در سراسر استان تحویل دهند.

آثار برگزیده این جشنواره علاوه بر تقدیر در مرحله استانی، برای شرکت در جشنواره سراسری به سازمان بسیج دانشجویی کشور ارسال می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار