کرمانشاه؛

توزیع کمک های خیران در بین نیازمندان

امسال بیش از هفت میلیارد ریال کمک مردمی در شهرستان سنقر جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امسال بیش از هفت میلیارد ریال کمک مردمی در شهرستان سنقر جمع آوری و در سرفصل های مختلف حمایتی در میان نیازمندان تحت حمایت توزیع شده است.

20وسیله گرمایشی(بخاری)، یک دستگاه یخچال و ۲۰ جفت کفش با کمک خیران خریداری و در میان مددجویان ساکن در مناطق محروم شهرستان سنقر توزیع شد.

صفدر امجدیان، مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر با بیان اینکه برای خرید این وسایل ضروری بیش از ۸۰ میلیون ریال کمک از خیران نیک اندیش جمع آوری شده است، گفت: سه خیر نیکوکار این میزان کمک را برای خرید وسایل ضروری زندگی ۴۱ مددجوی نیازمند ساکن در مناطق کم برخوردار شهرستان سنقر اهدا کردند.

امجدیان با بیان اینکه خیران نیک اندیش کمک های خود را در سرفصل های مختلف حمایتی به دست نیازمندان تحت حمایت این نهاد می رسانند، افزود: صدقات، شفا، کوثر، اکرام ایتام، اطعام ومفتاح الجنه تنها بخشی از طرح های مشارکتی کمیته امداد به شمار می رود که در این طرح ها خیران نیکوکار به یاری نیازمندان می شتابند.

وی یادآور شد: نیکوکاران طی سال جاری با مشارکت در طرح های کمیته امداد بیش از هفت میلیارد ریال به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت سنقری اهدا کردند.این کمک ها در اسرع وقت و برای رفع مشکلات درمان، تحصیل،ازدواج جوانان، اشتغال و توانمندسازی، عمران و.. خانوارهای مددجو هزینه شده است.

صفدر امجدیان با اشاره به اینکه هم اکنون هفت هزار نفر در شهرستان سنقر از حمایت های مادی و معنوی این نهاد بهره مند می شوند، اظهار امیدواری کرد: خیران با اعطای کمک های نقدی و غیرنقدی خود یاری رسان کمیته امداد برای دستگیری از نیازمندان واقعی شوند. 


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار