رئیس فدراسیون بسکتبال:

لباس مرحوم آیدین را برای شستن پایین آوردیم/ برخی فقط به دنبال حاشیه سازی هستند

محمود مشحون گفت:لباس مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی سالهاست که در بالای سالن آزادی نصب شده است و به دلیل کثیف بودن آن را شستیم و به زودی نصب خواهیم کرد.

محمود مشحون:لباس مرحوم آیدین را برای شستن پایین آوردیم/بعضی ها بیکار می شوند و مزخرف می گویند ////ویراش//به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش شایعاتی علیه فدراسیون بسکتبال در خصوص پایین آمدن لباس مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی درسالن آزادی مطرح شده و رابطه آن به خصومت صمد نیکخواه با رئیس فدراسیون بسکتبال ارتباط داده شده بود.

 محمود مشحون در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگارن گفت: لباس مرحوم آیدین سالهاست که بالای سالن آزادی نصب شده است و به علت کثیف بودن دستور دادیم که آن را بشویند و اگر همچنان کثیف باقی ماند لباس جدیدی با همان شماره 8 صباباتری در سالن نصب خواهیم کرد.

مشحون ادامه داد: پایین آمدن لباس مرحوم آیدین تنها به همین دلیل بود و هیچ گونه ارتباطی به برادرش صمد نیکخواه ندارد اما متاسفانه بعضی ها بیکار می شوند و به دنبال حاشیه هستند.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره برپا نکردن مراسم یاد بود آیدین نیکخواه عنوان کرد: در همان سال اولی که آیدین فوت کرد ما وظایف خود را انجام دادیم و مراسم گرفتیم. امسال هم اولین نفری بودیم که به عنوان یادبود متنی را در سایت فدراسیون قرار دادیم و فکر می کنم همین اندازه کافی باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یاد و خاطره مرحوم آیدین همیشه در اذهان ما باقی می ماند و ما وظیفه هرساله خود را انجام می دهیم و هیچ گاه در این امر کوتاهی نکردیم و نمی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار