مربی سابق تیم بسکتبال صبا باتری:

کمبود آیدین در بسکتبال ایران حس می شود/شماره او را هنوز در موبایلم دارم

محسن علی شاه گفت:بسکتبال ایران کمبود ستاره ای همچون آیدین را همچنان حس می کند.

کمبود آیدین در بسکتبال ایران حس می شود/شماره او را هنوز در موبایلم دارمبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی که یکی از اعضای تیم ملی بسکتبال ایران (پست های ۳ و ۴ )و همچنین بازیکن باشگاه صباباتری در لیگ برتر بسکتبال ایران بود. 7 دی1386 ، وی در حالی که به همراه نامزد و یکی از دوستانش عازم منزل پدری خود در نوشهر بود، در یک حادثه رانندگی - در منطقه کمربندی نمک آبرود به نوشهر - در اثر جراحات ناشی از برخورد خودروی شخصی اش به گارد ریل کنار جاده درگذشت. در این سانحه نامزد وی نیز درگذشت، ولی فرد دیگری که در خودرو بود تنها دچار مصدومیت شدید شد،

محسن علی شاه مربی سابق تیم بسکتبال صباباتری درباره مرحوم آیدین نیکخواه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: حدود 5 سال با آیدین در تیم صبا باتری هم تیمی بودیم. دو سال نیز در تیم ملی ب مربی او بودم و هیچگاه خاطراتش را فراموش نمی کنم.

وی ادامه داد: کمبود آیدین در بسکتبال ایران به خوبی هویداست، کسی همچون او در بسکتبال پیدا نمی شود چرا که به جز داشتن قدرت بدنی بالا، از خود گذشتی نیز داشت.

شاه علی افزود: هنوز شماره آیدین را در موبایل خود نگه داشته ام، زیرا که فقدانش برای جامعه بسکتبال خیلی سنگین بود و نمی خواهم قبول کنم که آیدین از پیش ما رفته است.

وی درباره شب حادثه عنوان کرد: پنج شنبه پس از بازی با اتوبوس از قزوین به تهران برمی گشتیم. آیدین به من گفت "به محض رسیدن به تهران می خواهم به شمال بروم." من هم به او اجازه دادم که در تمرینات جمعه حاضر نشود و شنبه به تهران باز گردد اما متاسفانه در همان شب تصادف سنگینی کرد و بهترین بسکتبالیست ایران از دست رفت.

علی شاه درباره بهترین دوستان آیدین بیان کرد: بهنام افرادی و کامران جمشیدوند از بهترین دوستان او بودند و اکثرا اوقات فراغت خود را با آنها می گذراند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۸ دی ۱۳۹۵
روحش شاد
آخرین اخبار