بنیاد دیوار 47 در ایران؛

اولین گردهمایی تیم های ورزشی سندروم داون جهان

مراسم اهدا مدال و حکم قهرمانی مسابقات جهانی کاراته در سالن اسکواش ورزشگاه حیدرنیا برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛مراسم اهدا "مدال و حکم قهرمانی مسابقات جهانی کاراته" توسط محمود رفیعیان به بنیاد کشوری سندروم داون دیوار 47 ، با حضور آزاده عباس زاده، ورزشکاران برجسته ، مسئولان و خانواده های سندروم داون ، روز گذشته جمعه دهم دیماه ، در سالن اسکواش ورزشگاه حیدرنیا برگزار شد.

اولین گردهمایی تیم های ورزشی سندروم داون جهان

در ابتدای مراسم آزاده عباس زاده موسس بنیاد کشوری سندروم داون دیوار 47 ، با عرض خیر مقدم و معرفی مهمانان مراسم ، ضمن تقدیر از حضور این عزیزان خبر تشکیل اولین تیم فوتبال دختران سندروم داون ایران و جهان را رسما اعلام کرد.

در ادامه مراسم هوشنگ نصیرزاده ، از مقامات فدراسیون فوتبال ضمن ابراز خوشنودی از حضور در جمع بچه های داون به ذکر خاطرات برنامه خندوانه که با حضور عباس زاده و بچه های داون برگزار شده بود پرداخت.

سپس محمود رفیعیان دارنده ی مدال برنز جهانی مسابقات کاراته ، ضمن اهدا حکم قهرمانی و مدال خود به آزاده عباس زاده و بنیاد کشوری دیوار47، خبر از تشکیل کمیته استعدادیابی برای تشکیل تیم دختران و پسران کاراته ی سندروم داون ایران برای بنیاد داد.

محمود رفیعیان با پوشیدن شماره 47 ضمن اینکه خود را سفیر دیوار 47 در مسابقات قهرمانی جهان اعلام کرد، قول کسب مقام اول مسابقات جهانی و اهدای این مدال به بنیاد را در سری بعدی مسابقات جهانی به همه ی بچه های سندروم داون داد.

در ادامه،سجاد زارعیان دارنده ی تنها مدال برنز آسیایی اسکواش در کشور مدال خود را نیز به بنیاد کشوری سندروم داون دیوار 47 اهدا کرد.

در خاتمه،پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال ، حسن روشن ، ضمن ابراز خوشبختی از حضور در میان افراد سندروم داون گفت: " از حضور در بین افراد سندروم داون بسیار خرسندم و قول مساعدت ها و همکاری های پیش رو را داد. "

پایان بخش این مراسم با اجرای موسیقی توسط تنی چند از افراد سندروم داون و گرفتن عکس یادگاری بود.

اولین گردهمایی تیم های ورزشی سندروم داون جهان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار