گیلان؛

کسب علم و دانش و آمادگی معنوی از شاخصه های یک سرباز ولایت است+تصاویر مراسم

فرمانده آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا گفت: اخلاق آموزی لازمه علم آموزی است و کسب علم و دانش آمادگی معنوی از شاخصه های یک سرباز ولایت است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مراسم افتتاحیه دوره 188 آموزش درجه داری نیروی دریایی ارتش صبح امروز در کنار مرقد شهید گمنام فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با حضور فرماندهان و افراد تحت آموزش این فرماندهی برگزار شد.

در این مراسم فرمانده آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا گفت: علاوه بر اینکه درجه داران باید اخلاق نظامی را در طول دوره خود فراگیرند بلکه همه نظامیان، از فرمانده تا سرباز باید در طول خدمت، اخلاق نظامی را سرلوحه کار و زندگی قرار دهند.

امیردریادار دوم تورج حسنی مقدم خطاب به افراد تحت آموزش اظهار داشت: قطعا انتخاب شما برای فعالیت در ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخاب درستی بوده است چراکه شما قرار است بعنوان سرباز آقا امام زمان(عج) و برای رشد و تعالی کشور خود تلاش کنید.

وی با بیان اینکه عرصه امروز کشور برای نیروهای نظامی عرصه خدمت است گفت: نظامیانی که با جان و دل از مرز و بوم کشور دفاع می کنند در عرصه خدمت به کشور پیشتاز خواهند بود.

فرمانده آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) نداجابا اشاره به اینکه مسئولیت پذیری و تکلیف گرایی از شاخصه بارز یک سرباز ولایی است، خاطرنشان کرد:دریادلان نیروی دریایی بعنوان سرباز ولایت آماده جان فشانی در راه ایران اسلامی هستند و همانند شهیدان این وطن در مقابله با دشمن از کشور خود دفاع می کنند.

شایان ذکر است درجه داران آموزشی طی 17 ماه، دوره های آموزشی را در این فرماندهی فرامی گیرند و به مناطق و پایگاه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سراسر کشور اعزام می شوند.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.