زنجان؛

ضرورت وجود کانون های ویژه برای دانش آموزان استثنایی

وجود کانون های ویژه برای دانش آموزان استثنایی ضرورتی اجتناب ناپذیر است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به منظور پیشبرد اهداف پرورشی، فرهنگی وکیفیت بخشی ارائه خدمات به دانش آموزان با نیاز های ویژه ،جلسه هماهنگی برنامه های کانون فرهنگی تربیتی باران وکانون شماره 4 وابسته به کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در محل کانون فرهنگی تربیتی باران برگزار گردید.

معاون اداره کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان به تشریح فعالیتها و خدمات انجام یافته در کانون شماره 4 پرداخت وگفت: بخشی از فعالیت های کانون فراگیر بوده و برای دانش آموزان با نیازهای ویژه است که دانش آموزان متقاضی می توانند در برنامه های با موضوعات فرهنگی هنری و....شرکت نمایند.

حسینعلی به آمادگی کانون مرکز شماره 4 برای تعامل و همکاری با آموزش و پرورش استثنایی و کانون باران جهت ارائه خدمات پرورشی به دانش آموزان استثنایی اشاره نمود.

وی افزود: این کانون در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی ،هنری ،توسعه و ترویج نماز و مشارکت دانش آموزان در فعالیت های ورزشی در مهر ماه سال 94 به عنوان دومین کانون فرهنگی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه در سطح کشور شروع به کار نموده است.

معاون اداره کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان به ضرورت اجرای برنامه های پرورشی و فرهنگی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه پرداخته و افزود:کانون ها می توانند محلی برای ظهور استعدادهاو توانمندیهای دانش آموزان استثنایی باشد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: استثنایی ، کانون ، ویژه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.