قدیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بازپروری معتادان تهرانی در 24 مرکز بهاران پایتخت

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: در 9 ماه امسال بیش از یک هزار و 500 نفر از معتادان خیابانی در 24 مرکز بهاران شهر تهران پذیرش شدند.

بازپروری معتادان تهرانی در 24 مرکز بهاران پایتخترضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار داشت: با توجه به سرمای شدید هوا و به منظور ساماندهی کارتن خواب‌ها، گشت‌های شبانه این سازمان نسبت به جمع‌آوری این افراد  در خیابان‌ها، میادین و چهارراه‌ها و انتقال آنان به وسیله اتوبوس‌های مجهز به پتو و مواد غذایی به مددسرا اقدام شده است.

وی ادامه داد: با آغاز فصل زمستان و ورود موج سرما در پایتخت، تعداد مراجعان به مددسرا 20 درصد افزایش یافته و در همین جهت فعالیت مددسراها تا پایان سال  شبانه روزی خواهد بود.

قدیمی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند به منظور کمک به کارتن خواب‌ها برای اهدای اجناسی مانند پتو، لباس گرم و مواد غذایی با شماره تلفن 4379 تماس بگیرند. 

وی تأکید کرد: طرح جذب و ساماندهی معتادان متجاهر با همکاری قوه قضاییه، نیروی انتظامی و شهرداری تهران انجام شد که در این طرح حدود 2 هزار و 500 معتاد جذب و در مراکز مربوط به شهرداری تهران  پذیرش شده‌اند، همچنین در 9 ماه امسال نیز یک هزار و 500 نفر به 24 مرکز بهاران شهر تهران انتقال یافتند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پایان بیان کرد: این مددجویان به مدت 2 تا 4 سال در مراکز بهاران نگهداری و در این مدت درمان‌های روحی، روانی و مشاوره‌های مددکاری بزای این افراد انجام می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار