اردبیل؛

با بصیرت و آگاهی می توان بر دشمنان اسلام و انقلاب پیروز شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: با بصیرت و آگاهی می توان بر دشمنان اسلام و انقلاب پیروز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی به مناسبت 9 دی روز میثاق با ولایت افزود: درس بزرگ فتنه 88 به ملت ایران این بود که با نگاه عمیق به مسائل کشور در کنار بصیرت و آگاهی می توان بر دشمنان اسلام و انقلاب پیروز شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از چند جهت نظیر و مانند ندارد و در جهان اسلام ملت ما به عنوان ملت مقاومت و بصیرت مطرح است افزود: در حادثه ی 9 دی 88 ملت ایران ثابت کرد با تمام وجود و در سایه خون شهدا و خلوص عمل آنها در حفظ این انقلاب در طول 8 سال دفاع مقدس پای این انقلاب و رهبری ایستاده است.

آیت الله عاملی با بیان اینکه حق همیشه بر ظلم و ستم پیروز است و دشمنان ذره ای نمی توانند در روند رو به رشد انقلاب اسلامی خدشه ای ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه فخر ملت ایران وجود رهبری شایسته و بادرایت است و وظیفه همه ماست که از رهنمون های ایشان پیروی کنیم تصریح کرد: نگاه با انصاف و عدل و مدیریت آگاهانه و با صلابت رهبری در 9 دی سال 88 به جهان اسلام و دشمنان انقلاب ثابت کرد در سایه رهبری فرزانه نظام جمهوری اسلامی همواره بر هر توطئه ی دشمنان پیروز است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.