شهرکرد؛

آغاز عملیات اجرایی 2 طرح عمرانی با حضور معاون وزیر صنعت

عملیات اجرایی 2 طرح عمرانی با حضور معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ عملیات اجرایی ساختمان آتش نشانی شهرک صنعتی لردگان و مجموعه ورزشی شهرک صنعتی شهرکرد با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: ساختمان آتش نشانی شهرک صنعتی لردگان در زمینی به وسعت 400 متر مربع با پنج میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی احداث می شود.

علیرضا شفیع زاده افزود: مساحت کل شهرک صنعتی لردگان 200 هکتار می باشد که تاکنون 98 قرارداد برای راه اندازی واحدهای صنعتی در این شهرک منعقد شده است.

وی اظهار داشت: 36 بهره بردار با سرمایه گذاری 107 میلیارد ریال در شهرک صنعتی لردگان زمینه اشتغال 478 نفر را فراهم کرده اند.

شفیع زاده همچنین گفت: مجموعه ورزشی شهرک صنعتی شهرکرد نیز با پیش بینی اعتبار 30 میلیارد ریال احداث می شود.

بازدید و افتتاح برخی پروژه‌های صنعتی در چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های سفر 2 روزه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار