شهرکرد؛

دستگاه برتر در همایش بزرگداشت روز ملی آب

در دومین همایش بزرگداشت روز ملی آب، از شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری به عنوان دستگاه برتر تقدیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری؛ این شرکت در دومین همایش بزرگداشت روز ملی آب در تهران، به عنوان دستگاه برتر، تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.
 
دومین همایش بزرگداشت روز ملی آب چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵ با شعار «نجات آب، ضرورت ملی، رسالت جهانی»، به همت مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و نمایندگان دستگاه‌های دولتی در تهران برگزار شد.
 
علیرضا شفیع زاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت بحران آب، اتخاذ تدابیر کارآمد مبتنی بر تعامل همگانی، جلب سرمایه‌های اجتماعی در راستای مقاصد تعادل بخشی، تمرکز بر ارتقای بهره‌وری و اولویت خاص بر حفظ محیط‌ زیست از اهداف اصلی این همایش بود که نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد در ایران (FAO)، کرسی یونسکو در بازیافت آب، شرکت مدیریت منابع آب ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و همچنین سازمان حفاظت محیط زیست در اجرای آن مشارکت داشتند.
 
وی اظهار داشت: مدیریت تکنولوژی‌های مدرن در سیستم‌های بازچرخانی آب یکی از شاخص‌های مورد ارزیابی در عملکرد دستگاه‌های دولتی و نهاد‌ها در این همایش بود که در این بخش با اهدای تندیس و لوح، از شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری به عنوان دستگاه برتر دولتی تقدیر به عمل آمد.
 
شفیع زاده افزود: ایجاد شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب، استحصال آب با بهره گیری از فن آوری روز و استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب در بخش صنعت و فضای سبز در شهرک‌های صنعتی برخوردار استان چهارمحال و بختیاری از جمله عناوین و شاخص‌های مورد بررسی و ارزیابی در همایش مذکور بود.
 
وی ابراز امیدواری کرد: سطح تعامل بخش صنعت با نهاد‌ها و تشکل‌های زیست محیطی به منظور نیل به توسعه پایدار بیش از پیش مداومت یابد.
 
گفتنی است: در حال حاضر ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی با کلیه امکانات زیرساختی در سطح استان چهارمحال و بختیاری آماده واگذاری زمین به منظور سرمایه گذاری در بخش صنعت می‌باشد.
 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.