رئیس سازمان میراث فرهنگی:

تاکید بر الویت بندی پروژه ها در اقتصاد مقاومتی

احمدی پور با تأکید بر اینکه باید اولویت‌بندی پروژه‌ها در قالب اقتصاد مقاومتی صورت پذیرد گفت:ستاد در این زمینه باید میزان اعتبار برای بهره برداری از پروژه ها را مشخص کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، بابیان اینکه گزارشات این جلسه به سمت مسئله محور بودن در قالب اقتصاد مقاومتی رفته است، اظهار داشت: همچنان کارگروه‌ها به این سمت که چه بخشی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد نرفته‌اند.
 
وی با تأکید بر اینکه باید اولویت‌بندی پروژه‌ها در قالب اقتصاد مقاومتی صورت پذیرد، گفت: باید این ستاد میزان اعتباری که نیاز است تا  پروژه‌های نیمه‌تمام و آنهایی که به بهره‌برداری می‌رسند را  مشخص کند.   ‌رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه مسائل مربوط به پروژه‌ها در قالب اقتصاد مقاومتی در استان‌های قم و همدان از سوی سازمان میراث فرهنگی در حال پیگیری است، گفت: در این زمینه ‌همدان خوب عمل می‌کند
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور بابیان اینکه باید جلسات در استان  با رویکرد اولویت‌بندی پروژه‌ها برگزار شود، تصریح کرد: اگر این مسائل به‌صورت کلی مطرح شود، باید سه الی چهار سال منتظر باشیم تا این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.
 
احمدی پور با بیان اینکه مسائل مربوط به پروژه‌ها در قالب اقتصاد مقاومتی در استان‌های قم و همدان از سوی سازمان میراث فرهنگی در حال پیگیری است، افزود: در این زمینه استان همدان خوب عمل می‌کند اما بانک‌های قم می‌گویند که نیاز به تسهیلات بیشتری داریم که باید به‌صورت مشخص اشکالات را بررسی و به یک راه‌حل برسیم.
 
وی گفت: باید هماهنگی‌های درون دستگاهی میان ارگان‌ها در قم برای پیگیری مصوبات شکل  بگیرد، همچنین بخشی به گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی برمی‌گردد که باید به‌صورت مشخص و دسته‌بندی‌شده ارائه شوند.
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور افزود: اگر مسئله‌ها به‌صورت مشخص و عملیاتی ارائه شود می‌توان به صورت دقیق مصوبات را پیگیری و مشکلات را حل کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنان برای ملاحظات قانونی و ساختاری هنوز مشکلات را برطرف نکردیم اما استدعا داریم که عملیاتی‌تر با برنامه‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار