کرمانشاه؛

سومین سلسله نشست‌های «جستار قلم» با موضوع شعر و قلم

سومین سلسله نشست‌های «جستار قلم» با موضوع شعر و قلم با حضور پیشکسوتان ورزشی، شاعران و ورزشکاران جوان برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سومین سلسله نشست‌های جستار قلم با موضوع شعر و قلم با حضور پیشکسوتان ورزشی، شاعران و ورزشکاران جوان در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

جستار قلم برنامه فرهنگی است که از سوی واحد فرهنگی جوانان وزارت ورزش و جوانان در کشف استعدادهای ورزشکاران 18 تا 29 ساله در زمینه شعر، موسیقی، نقاشی، خوشنویسی برگزار می‌شود. از سوی اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه پاتوق‌های فرهنگی برای پیشکسوتان ورزشی که در زمینه هنر فعالیت دارند در راستای آموزش شاگردان خود در زمینه شعر، موسیقی، خوشنویسی، نقاشی و.... دایر می‌شود.

ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان خارج از فعالیت‌های ورزشی و قهرمانی در حوزه فرهنگ و هنر برنامه در دستور کار دارد.

مصطفی باملکی گفت: جوانان در کنار پیشکسوتان ورزشی با انجام فعالیت‌های ورزشی رشد معنوی دارند و در عرصه‌های ورزشی پاسدار فرهنگ غنی ایران اسلامی هستند. درپایان از پیشکسوت ورزشی و هنری بروجردی که سال‌ها در زمینه ورزش فعالیت داشته و اکنون در عرصه شعر و هنر خدمت می‌کند و عبدالرضا رادفر شاعر و استاد دانشگاه تقدیر شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، سومین ، نشست ، جستار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.