نوباوه وطن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب به دنبال مطرح کردن گفتمانی وسیع‌تر از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی است

نماینده سابق مجلس گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال مطرح کردن گفتمان وسیع‌ و فراتر از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در جامعه است.

بیژن نوباوه‌وطن، نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: یکی از کمبودهای جامعه ما، نبود تشکیلات منسجم سیاسی است.

وی ادامه داد: بهتر است ظرفیت‌هایی که حرف واحدی برای گفتن دارند، به صورت یکجا و منسجم در یک جا جمع شوند و با هم کار کنند اما متاسفانه ما چنین تشکیلاتی را تنها در زمان انتخابات می‌بینیم.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: یکی از معضلات اساسی جامعه امروز ما، دو قطبی شدن در بسیاری از مواضع سیاسی است که مقام معظم رهبری بارها در این باره تاکید کرده‌اند که جامعه باید از دو قطبی بودن فاصله بگیرد.

نوباوه‌وطن با اشاره به اینک جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال این است که طیف‌های وسیع‌تری را جذب کرده و با آحاد بیشتری از جامعه ارتباط برقرار کند، تاکید کرد: جبهه مذکور به دنبال مطرح کردن گفتمان وسیع‌ و فراتر از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کاملا ضروری بود و باز هم ضرورت دارد که این عرصه تقویت شود تا جامعه ما بهتر از گذشته بتواند به اهداف سیاسی، انقلابی، فرهنگی و اجتماعی خود دست پیدا کند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار