وحیددستجردی در نشست خبری:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک جریان فراجناحی است/ برگزاری مجمع عمومی این جبهه طی هفته‌های آینده


یک عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معتقد است که تشکل متبوعش یک تشکل فرا جناحی و فرا اصولگرایی است.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک جریان فرا جناحی و فرا اصولگرایی استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مرضیه وحیددستجردی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست اعلام موجودیت جبهه مطبوعش  که عصر امروز یکشنبه (5 دیماه) برگزار شد، با اشاره به ساز و کار این جبهه برای حضور در انتخابات گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مربوط به جریان خاصی نیست و بنا داریم در این جبهه جریانات سنتی را کنار بزنیم.
 
وی گفت: باید گفت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک جبهه فراجناحی و فرا اصولگرایی است.
 
دستجردی در مورد زمان معرفی کاندیدای این جبهه برای انتخابات سال 96 اظهار داشت: با توجه به اینکه در فضای پیش از انتخابات هستیم لذا این جبهه برای این انتخابات برنامه دارد، البته این مسئله را زمانی قطعی می‌کنیم که مجامع شهرستانی و ملی ما تشکیل شود، لذا پس از آن در خصوص کاندیدای انتخابات 96 تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

تمام تشکل‌های معتقد به انقلاب باید به وحدت برسند و  با وحدت در انتخابات آینده وارد صحنه شوند.
 
وی گفت: در جلسه آینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سخنگوی این جبهه مشخص خواهد شد.
 
دستجردی با بیان اینکه مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در چن هفته آیند تشکیل خواهد شد گفت : ابتدا دو هفته آینده یک مجمع شهرستانی و استانی خواهیم داشت، سپس حدود 5 تا 6 هفته آینده یک مجمع کلی برگزار خواهد شد و از داخل این مجمع مردمی 10 نفر به اعضای فعلی شورای مرکزی اضافه می‌شوند.
 
دستجردی با بیان اینکه تمام امور در مورد انتخابات در همان جلسه مجمع تصمیم‌گیری خواهد شد گفت: در جلسه‌ای که در چند هفته آینده برگزار خواهد شد در مورد ساز و کار ورود به انتخابات تصمیمات اصلی اتخاذ خواهد شد.  
 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه اعضای این جبهه 210 نفر هستند تصریح کرد: تاکنون 210 نفر به این جبهه پیوسته‌اند، البته ما لیست را باز می‌گذاریم تا اگر فردی علاقه‌مند به حضور در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بود وارد شود. 

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه ساز و کار این جبهه برای ائتلاف چه خواهد بود و اینکه مبنای اعتماد مردم به این جبهه بر چه اساسی می‌تواند باشد، گفت‌: امیدواریم این حرکت بتواند بانی خیر و برکت برای کشور باشد و نشست امروز را در محل شهادت آیت الله بهشتی برگزار کردیم تا با الهام از خون شهدا و ارزش‌های آنها بتوانیم ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.
 
دستجردی با اشاره به تنوع اعضای هیات موسس جبهه مردم نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: با ترکیبی که امروز در جمع اعضای 10 نفره هیات موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنید می‌بینید که این ترکیب مرز‌بندی‌های رایج و سنتی کشور را پاره و از آن عبور کرده است و در آن ترکیب تحلیل‌گران سیاسی اهل نظر، روحانیت،‌ افراد اجرایی کشور حضور دارند و ما بنا داریم یک جمع چند صدایی باشیم و می‌خواهیم صدای همه اقشار مردم را بلند کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه همه ما از مرزبندی‌های سیاسی - سنتی در کشور خسته شده‌ایم گفت: ما می‌خواهیم این مرزبندی‌ها را در نوردیم و امور کشور به دست مردم داده شود تا مردم بیش از پیش در صحنه باشند چرا که هرجا مردم حضور داشتند این انقلاب و نظام در مسیر صحیح خود عمل کرده است.
 
دستجردی درمورد معیار عملکرد این افراد و این که اعتماد به این جبهه توسط مردم چگونه خواهد بود گفت: باید از عملکرد افراد در این جبهه و فعالیت‌های بعدی این اعتماد حاصل شود.
 
وی در مورد برنامه این جبهه پیرامون حل مسائل آینده کشور گفت: تعدادی از اعضای موسس به صور ت خود جوش و با توجه به شرایط و اوضاع کشورو وضعیت معیشت مردم و بیکاری جوانان در این جبهه حضور یافتند و با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون معیشت مردم اقدامات عملی در این حوزه باید صورت گیرد و برای حل این مشکلات تفرقه میان نیروهای انقلابی و ارزشی به هیچ وجه پسندیده نیست.
 
عضو هیات موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی با اشاره به حضور خود جوش برخی از اعضا در این جبهه گفت: برخی از افرادی که به عنوان هیات موسس حضور دارند به صورت خود جوش دست به دست هم دادند تا راهکارهایی برای حل مشکل مردم ارائه دهند و 300 نفر به عنوان حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  با ما مشارکت خواهند کرد.
 
دستجردی با اشاره به عدم حل مشکلات در کشور گفت: بیکاری و رکود همه جا را به معلولیت کشانده و مردم ما انتظار دارند پس از انقلاب مشکلات یکی پس از دیگری حل شوند و ما امیدواریم بتوانیم آن چیزی را که مردم لایق آن هستند فراهم کنیم.
 
دستجردی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اولین گام این جبهه برای حل مشکلات و معضلات مردم چه خواهد بود گفت: در اولین گام ما مجمع نیروهای مردمی را از استانها و شهرستانها خواهیم داشت و بعد از آن مجمع عالی ملی را برگزار خواهیم کرد تا در آن مجمع نظرات مردم را جمع‌آوری و به راهکار مناسب برسیم.
 
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: ما انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و امیدواریم بتوانیم آنچه را که خواست مردم است بر آورده کنیم و هیات موسس فعلی به همراه اعضایی که از سوی مردم انتخاب می‌شوند بتوانند کاری را به پیش ببرند.
 
دستجردی همچنین در پاسخ به سوال دیگری پیرامون نسبت این جبهه با جریانات اصولگرایی گفت: این جبهه یک جریان فرا جناحی و فرار اصولگرایی است و بنا داریم تمام مرزهای سنتی پیشین را از میان برداریم و هر دستی که به سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دراز شود به گرمی خواهیم فشرد و باید گفت با بتوجه به اوضاع کنونی کشور باید از دو قطبی‌های موجود عبور کرد تا فسادها و مشکلات و معضلاتی مانند حقوق نجومی در کشور از میان برود و امیدواریم با تشکیل این جبهه در راه ارزشها قدم برداریم.
 
وی در پایان با اشاره به سازو کار جبهه متبوعش برای انتخابات آینده گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برنامه مدون و اهداف بسیار بلندی برای آینده دارد و نگاه ما از پایین به بالا خواهد بود یعنی اینکه مردم با تشکیل مجامع شهرستانی نظرات خودرا به ما ارائه خواهند داد تا بتوانیم راهکار حل مشکلات را پیدا کنیم.
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: احزاب ، تشکل ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار