شهباززاده به استقلال نزدیک شد/بازگشت ستاره جوان آبی ها به تمرین

سجاد شهبازاده مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال برای پشت سرگذاشتن تعطیلات راهی تهران شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به اینکه سجاد شهباززاده یکی از گزینه های مد نظر منصوریان برای نیم فصل دوم است بر همین اساس این بازیکن در حال حاضر برای تعطیلات نیم فصل به تهران سفر کرده است.

 این در حالی است که منصوریان بامداد امروز راهی ترکیه شده بود و شنیده می شد سرمربی آبی ها برای مذاکره با شهباززاده راهی ترکیه شده است.

شهباززاده در بازی های پایانی نیم فصل اول سوپر لیگ ترکیه شرایط نسبتا خوبی در آلانیا اسپور پیدا کرده است و این که آیا قید حضور در فوتبال ترکیه را می زند یا نه، تا چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.مسئولان باشگاه استقلال هم با توجه به حضور سجاد در تهران زمان دارند تا باب مذاکره را با شماره 10 سابق استقلال را آغاز کنند.

 بازگشت ستاره جوان به تمرینات
 روزبه چشمی ستاره جوان استقلال بعد از نزدیک به 10 ماه دوری از میادین قرار است از روز جمعه در تمرینات آبی ها حضور پیدا کند تا بازگشتش بهترین خبر ممکن برای کادر فنی و طرفداران در این روزهای پر تنش باشد.

چشمی پس از عمل جراحی بر روی پای خود به انجام فیزیوتراپی پرداخت و از چند هفته قبل نرم دویدن در زمین را آغاز کرد اما بنا به اعلام کادر پزشکی از روز جمعه تمرینات گروهی اش را با تیم آغاز خواهد کرد تا تمرینات ویژه استقامتی و بدنسازی اش را در کنار استقلالی ها پیگیری کند. 

منصوریان نام این بازیکن را به فهرست نفراتش در نیم فصل دوم اضافه کرده است تا او از یک ماه دیگر به آمادگی ایده آل رسیده و بتواند در ترکیب استقلال به میدان برود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار