اخبار باشگاه استقلال؛

منصوریان شبانه به ترکیه رفت!/تمرین استقلالی ها زیر نظر خرمگاه

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از ارائه لیست خود راهی ترکیه شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان پس از جلسه روز گذشته و اعلام لیست ورودی خود بامداد امروز به ترکیه رفت.

منصوریان به همراه همسر و فرزندش برای استراحت و دوری از جو حاکم بر استقلال و ریکاوری روحی به استانبول سفر کرده است اما این در حالی است که برخی دلیل اصلی سفر وی را مذاکره شخصی با سجاد شهباززاده قلمداد کردند در حالی که سرمربی استقلال به هیچ عنوان قصد این مذاکره را ندارد.البته بعید هم نیست در این سفر سرمربی استقلال شخصا برای انتقال سجاد شهباززاده با باشگاه آلانیا اسپور رایزنی کند. 

پرداخت مطالبات مرحوم پورحیدری

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی مسئولان باشگاه استقلال قرار است طی برنامه از پیش تعیین شده مطالبات مرحوم پورحیدری طی روز های آینده پرداخت شود.

جلسه هیئت مدیره استقلال

با توجه به لیست ارائه شده از سوی منصوریان به افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال، قرار است لیست مورد نظر منصوریان در جلسه هیئت مدیره بررسی شود.

به این ترتیب اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هفته آینده برگزاری جلسه ای را در دستور کار قرار خواهند داد و قرار است لیست در خواستی منصوریان نیز بررسی و تصمیمات لازم برای جذب آنها صورت بگیرد.

تمرین استقلالی ها زیر نظر خرمگاه

با توجه به برنامه از پیش تعیین شده قرار است آبی پوشان دور جدید تمرینات خود را از روز جمعه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پیگیری کنند اما با توجه به غیبت منصوریان تمرین آبی‌پوشان زیر نظر محمد خرمگاه برگزار می شود.

علیرضا منصوریان شنبه به تهران بازمی‌گردد و پس از آن تمرینات آبی‌پوشان را زیر نظر خواهد گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار