لژیونر هندبال:برخی ها فضای هندبال را مسموم کردند

بازیکن تیم هندبال استوا بخارست رومانی گفت:برخی افراد فضای هندبال کشور رامسموم کردند و بهتر است دیگر به فدراسیون برنگردند.

سجاد استکی لژیونر تیم ملی هندبال و بازیکن تیم دینامو بخارست رومانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره کاندیدا شدن مهدوی رئیس پیشین فدراسیون هندبال در انتخابات جدید گفت: مهدوی را از لحاظ شخصیتی دوست دارم و مشکلی با وی ندارم اما برخی اطرافیان وی فضای هندبال را در دوره ریاست وی مسموم کردند.

وی افزود: مهدوی در زمان ریاستش مستقل نبود و دیگران نمی گذاشتند کاری از پیش ببرد،کسانی که به مهدوی مشورت می دادند از هندبال تجربه ای نداشتند.
در حال حاضر هندبال از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، لیگ مناسب و در خور شان هندبال ایران نداریم ،تیم ملی و سر مربی تیم ملی وجود ندارد،حامی مالی هم نیست.

 تیم ملی هندبال یکسال و نیم است کاری از پیش نبرده و  وضعیت خوبی ندارد. اگر مهدوی برگردد به علت اطرافیان مسموم وی، اوضاع بدتر خواهد شد.

استکی در خصوص رحیمی هم عنوان کرد:رحیمی رئیس سابق فدراسیون هندبال که مدت 16سال ریاست فدراسیون هندبال را به عهده داشته بازگردد و به شدت از وی حمایت می کنیم.

 در دوران ریاست وی، هندبال استعداد یابی به خوبی دنبال می شد و حال خانواده هندبال خوب بود. رحیمی بسیار مستقل کار می کرد و در صورت مشورت با دیگران و کارشناسان نیز بهترین کار ممکن را به صلاح فدراسیون انجام می داد. رحیمی بهترین گزینه ریاست و خواست بازیکنان تیم ملی است،او همچون پدر خانواده هندبال، این رشته را حمایت کرد و بهترین هندبالیست ها را به جامعه تحویل داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار