ساری،

7 مصدوم در تصادف محمودآباد+ تصاویر

هفت نفر در دو حادثه تصادف در محمودآباد مصدوم شدند که در بین حادثه دیدگان یک زن باردار نیز وجود داشت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،فرنیا رئیس اورژانس 115 محمودآباد گفت : در ساعت 22 و 5 دقیقه شب گذشته با اعلام حادثه واژگونی کامیون حامل مرغ در حوالی مجتمع نفت محمودآباد در محور نور به محمودآباد بلافاصله آمبولانس پایگاه مرکزی اورژانس ۱۱۵ محمودآباد به محل حادثه اعزام شد تا تکنسین‌های فوریت پزشکی این مرکز، تنها سرنشین کامیون که راننده آن بود را پس از اقدامات اولیه به مراکز درمانی منتقل کنند.

وی با اشاره به بدحال بودن راننده مصدوم گفت: علیرغم بدحال بودن حادثه‌دیده اما حیاتش با خطر جدی مواجه نبود.

فرنیا افزود: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در حال مداوای اولیه مصدوم و سپس انتقال آن به بیمارستان شهدا بودند که در همین لحظه دو خودوری سمند و مزدا سواری با یکدیگر برخورد کرده و منجر به مصدومیت ۶ سرنشین دو خودرو مذکور شدند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک‌ترین پایگاه به محل حادثه، آمبولانس مستقر در تلیکسر محمودآباد بود، گفت: با توجه به مأموریت پایگاه تلیکسر و برای فوریت امدادرسانی به مصدومان حادثه تصادف مذکور از پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان نور که در شهر ایزدشهر مستقر بود به عنوان کد کمکی استفاده کردیم تا هرچه سریع‌تر به وضعیت مصدومان حادثه رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در دو حادثه اعلام شده مصدوم بدحالی وجود نداشت و فقط یک زن باردار از مصدومان تصادف سمند و مزدا بود که با اقدام به‌موقع و اثربخش تکنسین‌های اورژانس خطری این مصدوم حادثه را نیز تهدید نکرد.

فرنیا در پایان با اعلام اینکه چهار مصدوم مجموع دو حادثه توسط آمبولانس پایگاه مرکزی و سه مصدوم دیگر حادثه توسط پایگاه ایزدشهر به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند، گفت: بر اساس گزارش اولیه حال هیچ مصدومی وخیم گزارش نشد و مسیر تصادف نیز با حضور آتش‌نشانی و انتظامی شهرستان در حال کنترل کامل است.


7 مصدوم در تصادف محمودآباد+ تصاویر


7 مصدوم در تصادف محمودآباد+ تصاویر

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار