ساری؛

عطاری های غيرمجاز زیر ذره بین دانشگاه علوم پزشکی

۴۰۹ ميليون ريال انواع داروی غيرمجاز در عطاری های مازندران كشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،رضا فلاح مدير دارو دانشگاه علوم پزشكی مازندران به كشف داروهای غيرمجاز در عطاری ها اشاره كرد و گفت: ۱۲۰ مورد گشت های مشترك با نيروی انتظامی و صنف عطاری ها و هزار و۲۱۵ مورد گشت نظارتی دانشگاه علوم پزشكی مازندران در۹ ماهه گذشته انجام شد .

وی با اشاره به فروش داروهای غيرمجاز در برخی عطاری ها افزود: در بازرسی از ۱۲۰ عطاری۴۰۹ ميليون ريال داروی غیر مجاز كشف شد.

مدير دارو دانشگاه علوم پزشكی مازندران گفت: متاسفانه برخی از اين مراكز با افزودن برخی مواد مخدر به داروها مشكلاتی برای مصرف كنندگان ايجاد می كنند .

رضافلاح از راه اندازی سلامت كده طب سنتی در خيابان پيروزی ساری خبر داد و افزود: مردم می توانند برای گرفتن خدمات به اين مركز مراجعه كنند.

وی با تاكيد براينكه با اين معاونت با متخلفان به شدت برخورد می كند، گفت: تاكنون بازرسی های خوبی در حوزه دارويی صورت گرفته و بيشترين تخلفات درحوزه عطاری و ورزشگاه ها بوده است.

مدير دارو دانشگاه علوم پزشكی مازندران از مردم خواست در صورت تخلف باشگاه های ورزشی، عطاری ها و داروخانه ها آن را اطلاع رسانی كنند و اين مساله را جزو حقوق مردم عنوان كرد.

رضا فلاح تعداد اقلام کشفیات قاچاق دارو در مازندران در 9 ماهه گذشته را 143 هزار و 806 قلم اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی کشفیات داروی قاچاق 409 میلیون و 570 ریال است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار