مشهد؛

حمایت خوب مردم و مسئولان مشهد از "یتیم خانه ایران"

کارگردان فیلم سینمایی "یتیم خانه ایران" گفت: ورود روحانیت و ائمه جماعات به سینما یک امتیاز مثبت برای این هنر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالقاسم طالبی سه شنبه شب در نشست خبری فیلم سینمایی "یتیم خانه ایران" در پردیس سینمایی هویزه مشهد افزود: باید فرهنگ سینمای ایران تغییر کند به شکلی که سینما ها فقط برای تعداد محدودی نباشد و خانواده ها نیز بتوانند به راحتی در سالن های سینما حضور داشته باشند.
کارگردان ‌فیلم ‌سینمایی "یتیم خانه ایران" گفت: حضور پررنگ مخاطبان و برخی گروه‌های خاص مانند روحانیان و ساکنان حاشیه شهر به سینمایی‌ها امید می‌دهد و باید به دنبال ایجاد ذائقه درست برای مخاطبان سینما باشیم.
وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی فیلم «یتیم‌خانه ایران» در مشهد بسیار خوب بود تصریح کرد: در اینجا  از حمایت آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و معاونت فرهنگی شهرداری مشهد تشکر می‌کنم، این فیلم سینمایی در تهران تبلیغات خوبی نداشت.
این کارگردان سینمای ایران گفت: جشنواره فجر یک جشنواره ملی و متعلق به همه مردم ایران است و زمانی که اعتراض داریم خیلی‌ها می‌گویند تحریم کنید، اما این کار را نمی‌کنیم و «یتیم‌خانه‌ایران» در این جشنواره حاضر شد اما نه به عنوان جشنواره رقابتی و تنها به‌خاطر مردم بود و متاسفانه آدم‌های منصف بسیار کم هستند.
وی افزود: «یتیم‌خانه‌ایران» جواب همه آنهایی است ‌که نگاه و دیدگاه غیرمنصفانه‌ای داشتند و خوشبختانه این فیلم سینمایی با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بوده است.
فیلم سینمایی "یتیم خانه ایران" بخش سانسور شده تاریخ ایران را با 9 میلیون نفر کشته در آن دوران، به تصویر می کشد.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.