شیراز؛

افزایش واحدهای تولیدی و صنعتی در فارس

مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس از افزایش 19 درصدی واحدهای تولیدی و صنعتی در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس با بیان اینکه امسال 132 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی فارس به بهره ‌برداری رسیده که در مقایسه با پارسال رشد 19 درصدی را داشته است.

قنبری با بیان اینکه صنایع فلزی، کانی غیرفلزی و صنایع غذایی به ترتیب بیشترین آمار واحد های صنعتی به بهره‌برداری رسیده در 9 ماهه امسال را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: برای بهره‌برداری از این واحد های صنعتی بالغ بر ‌هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام‌ شده است.

وی بابیان اینکه با بهره‌برداری از این واحدهای جدید برای 992 نفر اشتغال ایجاد شده است، ادامه داد: با احتساب این آمار، مجموع آمار اشتغال در شهرک‌ های صنعتی فارس به 30 هزار و 903 نفر رسید.

قنبری با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 539 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی فارس در مرحله بهره‌برداری قرار دارد، تصریح کرد: بیش از 2 هزار و 700 واحد تولیدی و صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز قرار دارد که با بهره‌برداری از این واحدها تحول مناسبی در اشتغال و تولید این استان ایجاد می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس با اشاره اینکه استان فارس عنوان دوم کشور در تعداد شهرک ‌ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: هم‌اکنون زیرساخت‌ های استقرار واحد های صنعتی در 61 شهرک و ناحیه صنعتی در فارس فراهم و تمام مناطق این استان با ایجاد شهرک‌ های صنعتی ظرفیت‌ های مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار ایجاد ‌شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.