شیراز؛

آغاز واگذاری زمین های خدماتی و صنعتی در شیراز

زمین های خدماتی و صنعتی در فاز پنج شهرک صنعتی بزرگ شیراز واگذار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهران خاکساری معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه واگذاری زمین های خدماتی و صنعتی زیر هزار متر مربع در فاز پنج شهرک صنعتی بزرگ شیراز آغاز شد، گفت: متقاضیان واگذاری زمین می توانند به بخش امور واگذاری متقاضیان شرکت شهرک های صنعتی فارس مراجعه کنند.

خاکساری افزود: مساحت قطعات زمین های خدماتی50 مترمربع  و مساحت  قطعه های زمین های صنعتی  زیر هزار متر است که به متقاضیان واگذار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به در خواست های متعدد سرمایه گذاران در این بخش و نیز محدودیت قطعات واگذاری، اولویت واگذاری قطعات صنعتی متراژ پایین  با افرادی است که زودتر مراجعه وتشکیل پرونده دهند.

خاکساری خاطر نشان کرد: شرط واگذاری زمین خدماتی را داشتن مجوز از اصناف و شرط واگذاری زمین صنعتی زیر هزار متر را داشتن جواز تاسیس از سازمان صنعت، معدن و تجارت یا جهاد کشاورزی اعلام کرد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: با توجه به استقرار و حضور نماینده اتاق اصناف مرکز استان در روزهای یکشنبه در محل دفتر امور متقاضیان شرکت شهرک های صنعتی فارس، متقاضیان اراضی خدماتی و فروشگاهی  می توانند با مراجعه به این بخش راهنمایی و مشاوره شوند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار