در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اعتراض کتابفروشان میدان انقلاب به سرانجام رسید

با توجه به اعتراض برخی مالکان کتابفروشی‌های راسته انقلاب، رئیس اتحادیه ناشران از برطرف کردن این مشکل خبر داد.

محمود آموزگار رئیس اتحادیه ناشران در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اعتراض کتابفروشی‌های میدان انقلاب گفت: مسیر دسترسی بی آر تی و مترو که در قسمت شمالی میدان انقلاب به قسمت جنوبی آن است تردد را برای عابران مسدود کرده بود و به همین جهت کتابفروشی‌های میدان انقلاب به نشانه اعتراض تعطیل کردند.
 
وی افزود: امروز سردار مهماندار آمدند و طی صحبتی که با وی داشتم قرار شد دسترسی قسمت شمالی به جنوبی میدان انقلاب دوباره ممکن شود و با همکاری شهرداری منطقه 6، پلیس راهبر ناجا و اتحادیه ناشران یک پل عابر پیاده یا زیرگذر ایجاد شود تا این دسترسی به این منطقه امکان پذیر شود.

گفتنی است از هفته قبل و با آغاز ساماندهی تردد خودروها و همچنین اتوبوس‌های بی آر تی در محدوده میدان انقلاب و نصب نرده‌های ممتد از ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب به سمت ایستگاه بی آر تی در این محدوده دسترسی مردم به کتابفروشی‌های راسته خیابان انقلاب تا ابتدای خیابان منیری جاوید با مشکل روبرو شده است.

متعاقب این عملیات اجرایی که صبح امروز هم در حال انجام بود، کتابفروشان واقع در این محدوده در اقدامی اعتراضی اقدام به بستن کتابفروشی‌های خود کردند و خواستار رفع مشکل دسترسی عابرین پیاده به واحدهای صنفی خود شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار