کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ورود با بصیرت ملت به صحنه 9 دی خط بطلانی بر فتنه بود

عضو جبهه‌ ایستادگی گفت: مردم با خلق حماسه 9 دی، دشمن را از اهداف شومش ناامید کرده و "نه" بزرگی به استکبار گفتند.

حسین کنعانی‌مقدم عضو جبهه‌ ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر اینکه اینکه حمایت مردم از انقلاب اسلامی و اصول آن ضروری است، اظهار داشت: مردم ما در صحنه‌هایی چون هشت سال دفاع مقدس و همچنین حماسه 9 دی حمایت خود از انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه ورود با بصیرت ملت به صحنه 9 دی خط بطلانی بر فتنه بود، گفت: مردم ما بارها و بارها با حضورشان در صحنه، اتفاقات بسیار مبارکی را برای انقلاب و نظام‌ رقم زدند و تهدیدهای دشمنان را دفع کردند.

عضو جبهه ایستادگی با ابراز خرسندی به جهت حمایت به موقع مردم از انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف ادامه داد: ملت ما در روز 9 دی باز هم از نظام و ولایت حمایت کردند و با اقدام خود آخرین آثار فتنه را از کشور محو کردند.

وی با اشاره به نقش شگرف حماسه 9 دی در خنثی‌سازی نقشه‌های استکبار تصریح کرد: استکبار بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88 درصدد بود تا با سوء استفاده از اختلافات داخلی ما، به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هجمه ببرد اما مردم با خلق حماسه 9 دی، دشمن را از اهداف شومش ناامید کرده و نه بزرگی به استکبار گفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار