شهرکرد؛

كم آبی 8 شهرک و ناحيه صنعتی برطرف می شود

با بهره برداری از خط انتقال آب بن به بروجن، مشکل کم آبی 8 شهرک و ناحيه صنعتی در استان چهارمحال و بختياری برطرف می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مديرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختياری، كمبود آب را مهم ترين مشكل شهرک صنعتی شهركرد بیان و خاطرنشان كرد: در پروژه انتقال آب بن به بروجن، تقريباً 12 ميليون مترمكعب آب به بخش صنعت اختصاص يافته است كه با بهره برداری از آن، بخش زيادی از معضل كم آبی در اين شهرک و 7 شهرک و ناحيه صنعتی ديگر در استان برطرف می شود.

عليرضا شفيع زاده با بیان اینکه امسال مجموعه نشست های تخصصی بخش صنعت استان با محوريت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در رفع موانع واحدهای توليدی مؤثر بوده است افزود: هر چند قوانين بانكی در موارد معدودی سبب كندی فعاليت بخش توليد است اما با مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع تولید و تعامل با بانک ها، نتايج ارزنده ای جهت راه اندازی مجدد تعدادی از واحدهای راکد حاصل شد.

وی با اشاره به خدمات زيربنايی شركت شهركهای صنعتی در فاز توسعه شهرک صنعتی شهركرد اضافه كرد: عليرغم محدوديت های اعتباری در هر دو حوزه ملی و استانی، فعاليت های زيرساختی اين فاز در حد قابل قبولی در حال انجام است.

شهرک صنعتی شهرکرد در فاصله 3 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و 5 کیلومتری فرودگاه شهید استکی شهرکرد قرار دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار