کرمانشاه؛

دستگيری سارق 26 ساله‌

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيری سارق 26 ساله‌ای خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيری سارق 26 ساله‌ای خبر داد که پيش از اين نيز 15 مورد زورگيري و سرقت با استفاده از سلاح گرم را در استان‌های تهران، کرج و کرمانشاه مرتکب شده و به مراجع قضایی تحويل داده شده است.
 سرهنگ بهروز سرتيپ‌نيا در تشريح اين خبر، گفت: ماموران کلانتری 11 خيبر هنگام گشت‌زنی، با مشاهده يک مورد کيف‌قاپی، بدون درنگ برای دستگيری سارق وارد عمل شدند.

سرتیپ نیا افزود: سارق که با يک دستگاه پژو 405 قصد داشت از محل متواری شود، ناکام ماند و عوامل انتظامی موفق به توقيف خودرو و دستگيری سارق شدند.

اين مقام انتظامی تصریح کرد: متهم 26 ساله به همراه خودرو به مقر کلانتری منتقل و با استعلام از مدارک خودرو مشخص شد که خودروی مذکور هفته گذشته با تهديد راننده به وسيله سلاح گرم در يکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه به سرقت رفته است.

سرتيپ‌نيا افزود: متهم در بازجویی‌های پليس، به سرقت مسلحانه خودرو و چهار مورد کيف‌قاپی در شهرستان اسلام آبادغرب اعتراف کرده است.

وی اظهار کرد: سارق 26 ساله مسلح پيش از اين نيز 15 مورد زورگيری و سرقت با استفاده از سلاح گرم را در استان‌های تهران، کرج و کرمانشاه مرتکب شده و به مراجع قضایی تحويل داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: سارق دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی، و در اجرای دستور مقام قضایی جهت تحقيقات بيشتر تحويل پليس آگاهی شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرمانشاه ، دستگیری ، سارق ، ساله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار