شیراز؛

برپایی دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و آب

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ های بین‌المللی استان فارس از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و آب درشیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالناصر اسکندری، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ های بین‌المللی استان فارس گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق، صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از 8 تا 11 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برپا می‌ شود.

اسکندری افزود: علاقمندان می ‌توانند برای بازدید از نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: معرفی آخرین دستاورد ها، توانمندی ‌ها و فناوری‌ های صنعت برق و آب کشور، جذب حداکثری سرمایه‌گذاری برای این حوزه ‌ها، آشنایی بیشتر کارشناسان با فن‌آوری‌ ها و تکنولوژی‌ های روز دنیا در صنعت آب و برق، ایجاد اشتغال مولد در صنعت برق و آب کشور برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه انواع لوله و اتصالات آب و فاضلاب، الکتروپمپ‌ ها، دستگاه‌های اندازه‌گیری، حفاظت لوله‌ ها، احداث، طراحی و مدیریت، دستگاه‌ های تصفیه، تست و کنترل، سیستم‌ های تولید نیرو، سیستم‌ های توزیع و بهره‌برداری برق، مشاوره، طراحی و مدیریت خدمات، سیستم‌ های انتقال نیرو، برق خانگی و کارگاهی و تست کنترل در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار