قم؛

کمک ۴۰۰ میلیون‌تومانی شهرداری به اداره‌کل ارشاد استان قم

شهردار قم گفت:با اشاره به کمک ۴۰۰ میلیون‌تومانی شهرداری به اداره‌کل ارشاد استان قم تنها مباحث فرهنگی مطرح نیست و تعامل میان دستگاه‌های دولتی در داخل استان با شهرداری وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم؛سقائیان‌نژاد در دویست و یازدهمین جلسه شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به احداث مجتمع خدماتی تفریحی بوستان غدیر گفت: در این طرح باید تلاش شود مشکلی برای شهرداری به وجود نیاید همچنین نباید تکلیفی که خارج از طاقت شهرداری است برایش در نظر گرفت.

وی با تأکید بر سودآور بودن پروژه برای شهرداری و سرمایه‌گذار افزود: اگر در مورد پروژه‌ای قرارداد بستیم و سال بعد تحقق پیدا نکرد نباید پای خود را بر روی سرمایه‌گذار بگذاریم، باید ببینیم که چه میزان سود دارد تا سرمایه‌گذار سرمایه خود را بگذارد.

سقائیان نژاد به کمک 400 میلیون تومانی شهرداری از محل ماده 16 به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اشاره کرد و گفت: این پولی که پرداخت می‌شود برای مصرف نیست قانون‌گذار تصویب کرده و شهرداری کاملاً مسائل خاص خود را در نظر گرفته و پولی نیست که هدر برود.
در این طرح شرایطی در مزایده مطرح‌شده که نظارت‌ها را زیاد می‌کند.

شهردار قم تصریح کرد: روی نوع پول باید توجه شود و بحث فرهنگی صرف مطرح نیست و در این بخش نیز تعاملی بین دستگاه‌های دولتی در داخل استان با شهرداری وجود دارد و باید نگاه جامع در این زمینه داشت.

وی به استفساریه شهرداری برای کاهش تعرفه جرائم ماده 100 هتل‌ها و واحدهای مسکونی گفت: طرحی تصویب‌شده که یکی در ارتباط با تمدید پروانه‌ها  و دیگری در مورد ضریب لایحه‌ها بود و تصویب آن به دلیل عوارض و مسائل مالی است. باید مسائل مالی این قضیه در شهرداری‌ها موردبررسی قرار گیرد و قسمت مسکن در این لایحه حذف شود و در بقیه موارد مندرج در لایحه بررسی شود.


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار