اهواز؛

لزوم اقدام برای اجرای شدن مصوبات در شادگان

فرماندار شادگان گفت:کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به اجرای کامل مصوبات مسئول بوده و برای اجرایی شدن مصوبات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز فرج اللهی ،فرماندار شادگان افزود:همه مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان شادگان وظیفه خود را با قاطعیت و جدیت دنبال کنند.

وی به اهمیت و ضرورت اجرایی کردن مصوبات  اشاره کرد و  گفت: دستگاه های اجرایی که متعهد به اجرای مصوبات هستند، موظفند نسبت به پیگیری مستمر مصوبات در بخش های مختلف تا حصول نتیجه کامل در راستای اجرایی کردن مصوبات تلاش کنند.

 فرج اللهی ادامه داد: خدمت به مردم بالاترین عبادت است. این مردم سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. خدمت کردن به آنها مایه افتخار ماست، هدف دولت تدبیر و امید در منطقه رسیدگی به مشکلات مردم است. مدیران باید از نزدیک مسائل و مشکلات را پیگیری نمایند، با پشت میز نشینی دردی از مردم دوا نمی شود.

فرماندار شادگان با بیان اینکه خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی باید سرلوحه کار همه مدیران و خدمتگزاران به مردم باشد، اظهار کرد: همه مسئولان ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان وظیفه خود را با قاطعیت و جدیت دنبال کنند و در صورت بروز مشکلات در اجرائی شدن مصوبات باید بر پیگیری آنها از طریق مسئولان استانی و کشوری  تاکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.