آبادان ؛

جلوگیری از تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر شادگان

احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در خارج از محدوده شهری در شادگان ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان درجلسه شورای ترافیک شهرستان شادگان از کمبود پارکینگ وسایل نقلیه سبک در سطح شهر شادگان به عنوان معضل ترافیکی یاد کرد و گفت: با فعال کردن کمسیون ماده ۱۱۰ قانون شهرداریها، منازل فرسوده غیر مسکونی خطر ساز واقع در سطح شهرتوسط شهردار تخریب و به عنوان پارکینگ از آنها استفاده شود.

نعمت اله آلبوغبیش ، نارضایتی مردمی از بابت تردد و پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در محدوده شهری را به حق دانست و افزود: تردد و پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر، علاوه بر ایجاد آلایندگی زیست محیطی، آلودگی صوتی و سلب آسایش مردم، اثرات تخریب زیرساخت ها و معابر شهری را نیز به دنبال دارد و باید رسیدگی جدی در این زمینه صورت گیرد.

وی  با تاکید بر لزوم شناسایی گره های ترافیکی و رفع آنها یادآور شد: ساماندهی ترافیک شهرستان مستلزم فرهنگ سازی عمومی و برخورد قاطع با متخلفان است و شورای ترافیک باید آموزش و فرهنگ سازی را سر لوحه فعالیت خود قرار دهد.

معاون فرماندار شادگان گفت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با شهرداری شادگان، به زودی ایستگاه تاکسی شیشه ای با سیستم خنک کننده در مجاورت چهار راه لاله احداث می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.