آخرین خبرها از «عملیات نینوا ما می‌آییم»؛

آزادسازی 4 منطقه در محور شمال موصل/ حمله خمپاره‌ای داعش به شرق مرکز استان نینوا

فرمانده عملیات آزادسازی موصل از آزادسازی 4 منطقه در شمال این شهر خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سومریه نیوز، عبدالامیر رشید یارالله، فرمانده عملیات "نینوا ما می‌آییم" اعلام کرد: نیروهای عراقی 4 منطقه را در شمال موصل آزاد کردند.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای عراقی در محور شمالی عملیات موصل، آکادمی پلیس و اداره ثبت خودرو، وابسته به اداره راهنمایی و رانندگی استان نینوا، کارگاه سیمان و منطقه هیاکل را در شمال ساحل چپ از چنگ تروریست‌های داعش آزاد ساختند.

از سوی دیگر، یحیی رسول، سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد: به منظور تکمیل عملیات آزادسازی ساحل چپ، راهبردی جدیدی را در روزهای آینده به کار می بریم.

وی افزود: روزهای آینده شاهد راهبردی جدید و اقدامی دقیق در روند ادمه عملیات شرق موصل هستیم که به دستور فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق و با نظارت فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برنامه‌ریزی شده است.

سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق افزود: این راهبرد با هدف طرد تروریست‌های داعش از ساحل چپ به صورت کامل در روزهای آینده اجرایی می شود. همچنین برای حفظ جان مردم و کمک به آوارگان در این منطقه با دستگاه‌های مرتبط هماهنگ هستیم.

از سوی دیگر، یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد: در حمله خمپاره‌ای تروریست های داعش به محله زهور در شرق موصل 18 نفر کشته و زخمی شدند.

در این حمله تروریستی، 5 غیرنظامی کشته و 13 نفر زخمی شدند که بلافاصله به دست نیروهای امنیتی به بیمارستان منتقل شدند.



انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار