غیبت پورقاز در تمرینات استقلال خوزستان

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال خوزستان در تمرینات اخیر این تیم شرکت نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت‌الله پورقاز مدافع 29 ساله تیم فوتبال استقلال خوزستان که در دیدار مقابل صبای قم به‌دلیل سه‌اخطاره شدن محروم است، در تمرینات اخیر آبی‌پوشان خوزستانی غیبت داشته و راهی زادگاهش شده است.

بر همین اساس، شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد عزت‌الله پورقاز و باشگاه استقلال خوزستان شنیده می‌شود و احتمال دارد وی در فصل نقل و انتقالات زمستانی از ابی ها جدا شود.

در همین باره سید اکبر پورموسوی، سرمربی آبی های خوزستان اظهار کرد:  ما باید واقع بینانه نگاه کنیم و باید بگویم که پورقاز چقدر در سوپر جام اشتباه داشت اما در تمامی بازی‌های نیم فصل و جام حذفی با تمام وجود با غیرت بازی کرد اما از سویی دیگر مشکلات پورقاز وجود دارد و به همین دلیل به او فرصت دادیم که به مانند دیگر بازیکنان فکر کند. به‌ هر حال او مختار است و می‌تواند نسبت به آینده‌اش تصمیم گیری کند. پورقاز بازیکن حرفه‌ای و ملی‌پوش هم است و خوشحال بودیم که او را جذب کردیم و به همین دلیل امیدواریم که بماند و اگر هم جدا شد بحث مشکل فنی نیست و به او اجازه جدایی می دهیم.

تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت اکبر پورموسوی پس از کسب قهرمانی در فصل گذشته در لیگ شانزدهم عملکرد ضعیفی داشته و با کسب 15 امتیاز یازدهم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار