اردبیل؛

آمادگی مسئولان خلخال در رویارویی با حوادث قهری متوسط است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: آمادگی مسئولان خلخال در رویارویی با حوادث قهری متوسط است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریدون بابایی در حاشیه برگزاری مانور ساعت صفر افزود: در یک ارزیابی کلی از این مانور می توان گفت که آمادگی اعضای مدیریت بحران این شهرستان در رویارویی با انواع حوادث غیر مترقبه درحد متوسط بوده و برای افزایش توان عملیاتی باید این مانورها تکرار و دوره های آموزشی نیز به صورت مستمر برگزار شود.

وی اضافه کرد: در این مانور که با هدف ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی عضو مدیریت بحران خلخال برگزار شد پس از اعلام خبرحادثه فرضی و فراخوان اعضای مدیریت بحران برای حضور درسالن مدیریت بحران درخارج ازشهر، رییس جمعیت هلال احمر این شهرستان درزمان شش دقیقه درمحل سالن حاضر واین درحالی بود که برخی ازمسوولان پس ازگذشت نیم ساعت موفق به حضور درمحل نیز نشدند.

بابایی گفت: درمجموع 80 درصد ازاعضای مدیریت بحران خلخال درمدت 6 الی 30 دقیقه توانستند درمحل سالن مدیریت بحران خلخال حضور یابند که سرعت عمل همه مدیران ثبت وبرای ارزیابی به مرکز استان ارسال خواهد شد .

وی از اجرای دهها برنامه و همایش در طول ایام هفته کاهش آثار بلایای طبیعی دراین شهرستان خبرداد و گفت: آموزش مردم برای رویارویی با هرگونه حوادث قهری و نیز ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی شهرستان در رویارویی با حوادث از اهداف مهم برگزاری این برنامه در طول هفته خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار