لرستان؛

امداد رسانی آتش نشانی بروجرد به بیش از 730مورد حادثه

معاون عملیات آتش نشانی وخدمات ایمنی بروجرد گفت: نیروهای امدادی آتش نشانی بروجرد در سال جاری به 733 حادثه خدمات ارائه داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ موسیوند افزود: در 9 ماهه امسال 368مورد آتش سوزی در زمین های کشاورزی و فضای سبز شهری رخ داده و همچنین نیز نیروهای امدادی این نهاد به 72 مورد تصادف، 87 مورد خرابی آسانسور امداد رسانی کرده اند.
وی اضفه کرد: نیروهای آتش نشانی بروجرد در سال جاری نیز تعداد 58 مورد حیوانات موذی که در مناطق مختلف شهر توسط شهروندان مشاهده شده جمع آوری کرده اند.
معاون عملیات آتش نشانی وخدمات ایمنی بروجرد اظهار کرد: درسال جاری در 44 واحد تجاری حریق رخ داده که با عملیات به موقع آتش نشانان بروجرد اصفا شده اند.
موسیوند بیان کرد: در این مدت نیز چهار مورد کشف جسد و 2مورد غرق شدگی و چهار مورد مرگ با گاز منواکسید کربن در بروجرد رخ داده که طی عملیاتهای مختلف توسط آتش نشانی رسیدگی شده اند.
وی با اشاره به عملیات های امداد رسانی نیروهای آتش نشانی بروجرد در 2 روز گذشته یادآور شد: یک خودروی پژو درسطح شهربا درخت برخورد کرده وهمچنین یک دستگاه پراید نیز در جاده بروجرد به بیرانشهر واژگون شده و حریق در یک واحد تجاری در کمربندی بروجرد بوده که توسط نیروهای این نهاد امداد رسانی شده اند.
انتهای پیام/ا
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.