برازجان؛

پرداخت تسهیلات به 10 هزار واحد صنعتی در کشور

10 هزار واحد صنعتی از ابتدای امسال تا کنون تسهیلات دریافت کرده‌اند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحاشیه بررسی روند فعالیت واحدهای شهرک صنعتی برازجان گفت: از ابتدای سال تا کنون 160هزارمیلیارد ریال تسهیلات بانکی به 10 هزار واحد صنعتی پرداخت شده است.

سید حمید کلانتری افزود: سیاست دولت تقویت تولیدات داخلی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در این خصوص حمایت از واحدهای تولیدی و تقویت آنها برای ماندگاری و موفقیت در عرصه اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

وی بیشترین مشکلات واحدهای تعاونی را مربوط به بانک‌ها و بیمه عنوان کرد و ادامه داد: تفکر بانک‌ها باید تسهیل گری باشد و در خصوص وام ها، وثیقه ها و بخشودگی جریمه ها با واحدهای تولیدی همراهی و همکاری داشته باشند.

همچنین با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت تعاونی توسعه عمران دشتستان آغاز به کار کرد.

این شرکت هزار و 226 عضو دارد و در زمینه فعالیت های عمرانی، اداره واحدهای اقتصادی توزیعی و خدماتی، سرمایه گذاری در طرح های توسعه شهرستان و مشارکت با تعاونی ها فعالیت می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این‌گونه تعاونی‌ها را بازوان قوی برای شهرداری ها و دهیاری ها خواند که باید با استفاده از کارشناسان مجرب و جلب مشارکت خیران، اساس کار خود را در بهره وری بالا و هزینه کم قرار دهند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.