سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز:

ممکن است تا پایان سال تور ایرانی تنیس روی میز دیگری برگزار نشود

پیمان حسنی گفت: برنامه خاصی برای برگزاری تور های ایرانی تنیس روی میز تا پایان سال 95 نداریم و به احتمال فراوان هیچ تور دیگری برگزار نشود.

ممکن است تا پایان سال تور ایرانی دیگری برگزار نشودپیمان حسنی سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات تور ایرانی بانوان گفت: این مسابقات به میزبانی شهر صحنه استان کرمانشاه در حال برگزاری است و ورزشکاران 9 استان فعال به همراه نفرات برتر کشور در این رقابت ها حضور دارند.

وی در خصوص جوایز این رقابت ها خاطرنشان کرد: فعلا خود فدراسیون اعتبارات لازم برای این مسابقات را فراهم کرده است و جوایزی را بر اساس تعداد شرکت کنندگان در نظر گرفته است که طبعا به دلیل تعداد کمتر نسبت به تور آقایان جوایز کمتری هم اختصاص داده شده است.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات در ادامه و در خصوص قوانین حضور بازیکنان گفت: تعدادی از نفرات رنکینگ در این رقابت ها حاضر نشده اند و این مسئله می تواند به این دلیل باشدکه برای خود شانسی قائل نبودند اما در مجموع حضور بازیکنان در این رقابت ها به جایگاه آن ها در رنکینگ ملی و دعوت به تیم ملی کمک می کند .

حسنی در پایان در خصوص دیگر تور های ایرانی تا پایان سال 1395 عنوان کرد: برنامه خاصی برای اردوی ایرانی دیگری نداریم اما ممکن است مانند تور های خارجی یک اردوی درجه دو ایرانی را برگزار کنیم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار