دبیر فدراسیون هندبال:

محرومیت تعلیقی سرمربی تیم نوین قطره اجرایی شد/ کونجانی تغیر رفتار نداده است

فرامرز می آبادی گفت: محرومیت تعلیقی سرمربی نوین قطره مرودشت اجرایی شده و وی نمی تواند تا پایان نیم فصل روی نیمکت بنشیند.

محرومیت تعلیقی سرمربی تیم نوین قطره اجرایی شد/کونجانی تغیر رفتار ندادهبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته هشتم لیگ برتر هندبال در حالی آغاز می شود که کمیته انضباطی فدراسیون هندبال یک ورزشکار و یک سرمربی را محروم  کرده است.

عارف طایی بازیکن تیم هندبال صنعت مس کرمان محروم هفته هشتم رقابت های لیگ برتر است و محمد کونجانی سرمربی تیم نوین قطره مرودشت هم تا پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر هندبال محروم است.

فرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال در این خصوص گفت: عارف طایی بازیکن تیم هندبال صنعت مس کرمان به دلیل هتاکی و اعتراض شدید به تیم داوری بنا به تصمیم کمیته فنی از انجام بازی در هفته هشتم لیگ برتر هندبال محروم شد.

محمد کونجانی سرمربی تیم نوین قطره مرودشت پیش از این به دلیل هتاکی ، درگیری و اعتراض به محرومیت تعلیقی برای نیم فصل اول محکوم شده بود .

وی افزود: محرومیت تعلیقی یعنی آن که ما یک فرصت در اختیار وی قرار دادیم تا در رفتار و عملکرد خود تغییری ایجاد کند و در بروز صورت هر مشکلی، حکم وی اجرایی شود. اکنون نیز کونجانی در بازی که در شیراز در حال برگزاری بود به داور معترض شد و به زمین آمد و نظم را بر هم زد. به همین دلیل حکم تعلیقی وی اجرایی شد و سرمربی تیم نوین قطره تا پایان نیم فصل، یعنی تا 3 بازی دیگر از نشستن بر روی نیمکت تیمش محروم شد.

می آبادی در پایان گفت: اکنون از وی دعوت کرده ایم هفته آینده به تهران آمده و در مورد اتفاقات رخ داده توضیخاتی ارائه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار