سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان:

لیگ هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است/همه باید برای رفع مشکلات هندبال کمک کنیم

حبیبی گفت:لیگ هندبال امسال در شرایطی آغاز شد که همه بخش ها آمادگی نداشتند.

حبیبی :لیگ هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است/همه باید برای رفع مشکلات هندبال کمک کنیمعلیرضا حبیبی سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت این تیم در بازی مقابل تیم بیتای سبزوار گفت: بازی هفته هفتم در مقابل بیتای سبزوار بسیار سخت بود زیرا این تیم بسیار قدرتمند و خوب بود و در هفته های گذشته برای تیم های صنعت مس کرمان و نفت و گاز گچساران مشکل بسیاری درست کرده بود به گونه ای بود که تیم های مقابل بیتا، به سختی با این تیم به تساوی می رسیدند یا در مقابلش به برتری می رسیدند. البته ما هم در دو هفته گذشته نتایج خوبی کسب کردیم و توانستیم مقابل تیم هایی مانند صنعت مس کرمان و نفت و گاز گچساران به برتری برسیم به همین دلیل بازیکنان ما در این بازی مشکل ، کمی با مسائل عصبی رو به رو بودند و متاسفانه تیم ما نتوانست آن گونه که باید و شاید عمل کند و نتیجه خوبی کسب کند به همین دلیل در پایان نتیجه را واگذار کردیم اما امیدوارم با تیم خوبی که داریم در ادامه کار موفق باشیم و بتوانیم با پیروزی هایمان چه در بازی برگشت مقابل بیتا و چه در بازی های دیگر شکست اخیرمان را جبران کنیم و به صدر جدول برسیم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که تعطیلات زود هنگام لیگ برتر می تواند فشار زیادی را به تیم ها تحمیل کند یا خیر عنوان کرد:معمولا در مسابقات لیگ برتر اگر فواصل بین بازی ها 7 روز باشد بهترین حالت ممکن است اما حالا اگر مسئولان بخواهند که مسابقات امسال زودتر به پایان برسد باید فاصله های 5-6 روزه میان بازی ها قرار دهند تا بازی ها در اسفند به پایان برسد و اگر بخواهند همان فواصل 7 روزه در میان باشد مسابقات در اردیبهشت به پایان خواهد رسید.

حبیبی در ادامه گفت:اما نظر من به شخصه آن است که این رقابت ها در همان اسفند و با فشار بیشتر به پایان برسد زیرا طولانی شدن مسابقات لیگ می تواند لطمه های زیادی را به تیم های باشگاهی وارد کند از جمله آن که با فرا رسیدن عید نوروز تمام بخش ها به یک تعطیلی اجباری 20 روزه می روند به همین دلیل تیم های با کمبود سالن های ورزشی ، مشکلات رفت و آمد و ... روبه رو می شوند همچنین برخی از باشگاه ها از بازیکنان خارجی و غیر بومی استفاده می کنند موضوعی که می تواند مشکل زیادی برای بازیکنان به وجود بیاورد. به هر حال اگر از همان 24 دی بازی های نیم فصل دوم آغاز شود می توان انتظار داشت که تا پایان اسفند بازی ها به پایان برسد.

سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان در ادامه و در مورد مشکلات داوری در لیگ برتر بیان داشت:در مصاحبه های قبلی هم در این باره مسائلی را مطرح کردم به هر صورت جامعه هندبال کشور که شامل بازیکنان ، مربیان ، ناظران و داوران می شود مدت ها به دلیل کم بود تحرک ناشی از نبود مسابقات و تورنمنت ها شرایط آرمانی را ندارند و در سطح ایده آل نیستند. متاسفانه مدت زیادی نه تورنمنت و نه اردوی تیم ملی و نه هیچ چیز دیگری وجود نداشت تا مربیان بازیکنان و داوران محک زده شوند و آماده باشند حتی برخی از باشگاه ها از هفته دوم رقابت ها فعالیت خود را آغاز کردند و در دقیقه 90 بسته شدند به همین دلیل تا همه بخش ها به آمادگی کامل برسند زمان بر است همچنین نباید فراموش کرد که برخی از قوانین تغییرات زیادی داشته و تا زمانی که این تغییرات جا بیفتند و همه با آن وقف پیدا کنند مشکلاتی وجود خواهد داشت با این حال من معتقدم که همه در کنار هم باید به این مجموعه کمک کنیم زیرا من مطمئن هستم که شرایط در آینده بهتر می شود.

حبیبی در پایان و در مورد تورنمنت هلند هم گفت: قرار نیست تیم شهرداری کاشان به جای تیم ملی عازم این رقابت ها شود. مسئول برگزاری این مسابقات از دوستان بنده بود و من از قبل این شرایط را برای ایران فراهم کرده بودم تا یک نماینده از کشورمان حاضر باشد حال چه تیم ملی یا یک تیم باشگاهی، از آن جایی که تیم ملی مدتی است که برنامه ندارد و بیشتر ملی پوشان در شهرداری کاشان حضور دارند قرار است با هزینه باشگاه تیم عازم هلند شود.خوشبختانه اگر این اتفاق هم بیافتند خارج از زمان مسابقات مختلف و لیگ است و خلیلی وارد نخواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار