امیر سرتیپ دوم خلبان هادیان؛

نیروهای مسلح نقش موثری در کسب قدرت سیاسی ایفا می‌کنند

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: نیروهای مسلح نقش موثری در کسب قدرت سیاسی ایفا می‌کنند.

نیروهای مسلح نقش موثری در کسب قدرت سیاسی ایفا می‌کنندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه که بمناسبت هفته پژوهش و با حضور مدیر علوم و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد گفت: امروز جایگاه علم و فناوری بر هیچ کس پوشیده نیست و همه قدرت های بزرگ در این زمینه برنامه های ویژه ای دارند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح نه تنها در بحث معادلات قدرت و دکترین دفاعی، بلکه در به دست آوردن قدرت سیاسی نقش موثری را ایفا می کنند و هر قدر در این زمینه پیشرفت داشته باشیم، تأثیرگذاری بیشتری در معادلات قدرت جهانی خواهیم داشت.

در ادامه این مراسم عبدالرضا بابا محمدی مدیر علوم و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح نیز گفت: فرمانده معظم کل قوا سه وظیفه مهم علم و فناوری، نظم و ایمان و معنویت را مهم ترین برنامه ها برای آینده دانشگاه اعلام کردند که باید برنامه های آینده را بر این سه اصل برنامه ریزی کنیم.

وی رغبت و توجه دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید ستاری را نسبت به امر پژوهش و فناوری ستودنی توصیف کرد و اظهار داشت: در آخرین ابلاغیه در زمینه علم و فناوری ما باید تا سال 1404 جزو ده کشور برتر در این زمینه باشیم و اکنون با لطف الهی و تأکیدات رهبری معظم انقلاب، با برخورداری از نقاط قوتی همچون بومی بودن و ملی بودن در بحث دفاعی این توانایی را داریم که جزو برترین های علمی و فناوری باشیم.

مدیر علوم و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اساتید و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در زمینه شد محسوس در زمینه ارتقاء علم و فناوری اظهار داشت: هدف ما به سرانجام رساندن آن امر مطلوب و چشم اندازی است که در افق پنجاه سال آینده این کشور می تواند راهگشای خیلی از مسائل باشد و نخبگان علمی جهان و کشورهایی که داعیه علم و فناوری دارند، سر تسلیم و تعظیم در برابر ایران اسلامی فرود آورند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ خلبان رودباری معاون طرح و پژوهش دانشگاه شهید ستاری ضمن بیان گزارشی از فعالیت های پژوهشی دانشگاه، تعامل با دانشگاه ها و مراکز علمی مختلف جهت انجام پروژه های علمی و برگزاری بیش از پنجاه سمینار علمی، پژهشی در سال گذشته را از افتخارات دانشگاه هوایی شهید ستاری برشمرد.


نیروهای مسلح نقش موثری در کسب قدرت سیاسی ایفا می‌کنند

در پایان این مراسم علاوه بر تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه از چندین کتاب که توسط اساتید و دانشجویان به رشته تحریر درآمده بود، رونمایی شد.

همچنین نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی و صنعتی دانشجویی دانشگاه در حاشیه این مراسم به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار