اصفهان؛

رفع تصرف 10 هکتار از اراضی دولتی به ارزش بیش از 80 میلیارد ریال

بیش از 400 میلیارد ریال اعتباربرای تکمیل طرح های راهسازی در شهرستان آران وبیدگل نیازاست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان آران وبیدگل در خصوص وضعیت راههای این شهرستان گفت: شهرستان آران و بیدگل با اجرای چهار طرح راهسازی از حالت بن بست بودن در منتهی علیه شمال استان اصفهان خارج شده که این طر حها شامل احداث محور آران وبیدگل به گرمسار، کنارگذر کاشان آران وبیدگل مشکات ، باند دوم محور کاشان سفید شهر و باند دوم محور حسین آباد قاسم آباد است .

مجتبی آراسته افزود : این محور بطول 110 کیلومتر است که 46 کیلومتر آن در حوزه راههای استحفاظی استان اصفهان و شهرستان آران وبیدگل است که 20 کیلومتر آن تاکنون به مرحله زیر آسفالت رسیده و 26 کیلومتر آن برای احداث به 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .

وی گفت : محور کنار گذر کاشان- آران وبیدگل- مشکات هم بطول 43 کیلومتر در این شهرستان در دست اجراست که 30 کیلومتر آن به بهره برداری رسید و برای 13 کیلومتر آن به 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان آران وبیدگل بیان داشت: با توجه به حجم بالای زمینهای دولتی در این شهرستان اولین یگان ویژه حفاظت از اراضی دولتی در آران وبیدگل مستقر شد که تاکنون 10 هکتار از این اراضی به ارزش بیش از 80 میلیارد ریال رفع تصرف شده است .

مجتبی آراسته گفت : تاکنون سند دار شدن اراضی شهرک صنعتی صباحی بیدگل به متراژ 66 هکتار و 137 هکتار از اراضی شهرک صنعتی هلال در آران در دست اقدام است و 9 هکتار از اراضی دولتی نیز برای احداث فعالیتهای ورزشی به این امر اختصاص و واگذار شده است .

وی با توجه به شناسایی بیش از 5 محله تعریف شده در قالب بازآفرینی شهری در شهرستان افزود: دو محله دربند، سر کوچه یخچال و بنی طبا با اعتباری بیش از 4 میلیارد ریال در حال باز آفرینی است و بازآفرینی بافتهای ناکارآمد شهری در بخشهای تعریف شده نیاز به همکاری مردم، نهادها وبخصوص شهرداری را می طلبد .

در حوزه فنی واجرایی نیز دو پروژه تکمیل ساختمان فرمانداری شهرستان آران وبیدگل و ساختمان بخشداری کویرات در دستور کار است که تکمیل ساختمان فرمانداری تاکنون 80 درصد پیشرفت داشته است .


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار