رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال:

هدف از برگزاری کلاس، پیشرفت داوری است/ عزیزی در حیطه وظایف خود صحبت کند

اصفهانیان گفت: کلاس های داوری برای پیشرفت جامعه داوری مفید است و به تجربیات داوران جوان افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون اصفهانیان در حاشیه کلاس های پیشرفته داوری اظهار کرد: این کلاس ها به مدت5 روز زیر نظر مدرسان فیفا برگزار می شود. در این کلاس ها 30 داور زیر35 سال حضور دارند که استعدادهای خوب داوری به شمار می آیند. 

وی در ادامه عنوان کرد: کلاس های داوری برای پیشرفت جامعه داوری خیلی مفید است و از تجربیات مدرسان داوری در آن ها استفاده می کنیم تا اشتباهات داوری کاهش یابد. 

رئیس کمیته داوران درباره کاهش اشتباهات تاثیرگذار داوران در لیگ برتر تصریح کرد: انسان جایز الخطاست و داوران نیز از این امر مستثنا نیستند. امیدوارم این اشتباهات در آینده نداشته باشیم و برای کاهش آن تلاش می کنیم. ما به دنبال داوری به روز هستیم و بر این اساس در یک بازی با استفاده از 6 داور قصد داشتیم از اشتباهات داوری جلوگیری کنیم. 

اصفهانیان درباره استفاده از 6 داور در یک بازی بیان کرد: استفاده از 6 داور کمک می کند تا اشتباهات داوری کاهش یابد. اگر بضاعتش را داشته باشیم قرار است استفاده از 6 داور را ادامه دهیم. 

وی در پایان درباره اظهارات خداداد عزیزی علیه داوری خاطر نشان کرد: عزیزی زحمات زیادی را برای جامعه فوتبال کشیده است و احترام زیادی برای وی قائل هستم اما وی باید در حیطه وظایف خود صحبت کند و داوری را به اهل فن آن بسپارد. اظهارات خداداد در شان او نبود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار