کارشناس داوری فوتبال:

گل تراکتورسازی کاملا سالم بود/ یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد

رودنیل سطح قضاوت تیم داوری دیدار استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز را "متوسط" ارزیابی کرد.

نوذر رودنیل در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛در خصوص عملکرد تیم داوری دیدار استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بیژن حیدری داور مسابقه در دقیقه 35 در صحنه ای که در محوطه جریمه تراکتورسازی رخ داد به درستی ادامه بازی داد و خطایی روی بازیکن استقلال رخ نداد.

وی ادامه داد: همان طور که مشاهده کردید صحنه بحث برانگیز این بازی گل دوم تراکتورسازی در دقیقه 68 بود که به نظر من تصمیم رضا سخندان کمک داور اول مبنی بر اعلام ادامه بازی کاملا درست بود و یعقوب کریمی بازیکن آبی ها آفساید را پر کرده بود.

وی افزود: در دقیقه 71 در محوطه جریمه و پس از شوت امید ابراهیمی، توپ به دست بازیکن تراکتورسازی برخورد کرد و طبق قوانین جدید این صحنه باید پنالتی اعلام می شد که بیژن حیدری داور مسابقه از کنار این صحنه بسیار تاثیرگذار به سادگی عبور کرد.

رودنیل با ارزیابی کلی از قضاوت تیم داوری این دیدار گفت: در مجموع با توجه به سختی بازی و اشتباه تاثیرگذار بیژن حیدری مبنی بر عدم اعلام پنالتی برای تیم استقلال، می توان گفت که قضاوت متوسطی را از تیم داوری دیدار استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز شاهد بودیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۰۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۵
با شش تا داور این پنالتی را ندیدند و یا نخواستن ببینن افتضاح بود داوری
آخرین اخبار