ارومیه؛

همایش سران و طوایف عشایر در چالدران

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت همایش سران و طوایف عشایر در شهرستان چالدران برگزارشد .

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ این همایش به همت فرمانداری شهرستان چالدران با هدف گرامیداشت هفته وحدت با حضور جمعی از سران و طوایف عشایر وروحانیون اهل تسنن در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان بر گزار شد .

امام جمعه شهرستان چالدران در این همایش با تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از هفته وحدت به عنوان نماد اتحاد و همدلی تمامی مسلمانان جهان یاد کرد و گفت : در این هفته تمامی مسلمانان جهان اسلام در لبیک به فرمان تاریخی امام راحل با اتحاد و همدلی خود روزهای بزرگ این هفته را گرامی داشته و همبستگی خود را به نمایش می گذارند .

حجت الاسلام قره داغی با بیان اینکه امروزه وحدت بین شیعه و سنی در جامعه اسلامی امری بسیار ضروری است افزود چراکه وحدت حاکم بین آنان همواره دشمنان اسلام را از دست یابی به منافع خود محروم می کند .

حسین زاده فرماندار شهرستان چالدران نیز در این همایش با اعلام اینکه زندگی مسالمت آمیز تمامی اقوام و مذاهب در ایران اسلامی نشان از اقتدار و عظمت ایران اسلامی است افزود: این زندگی مسالمت آمیز ضامن تدوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت همه جانبه کشور در تمامی زمینه های مختلف کشور است

در ادامه این همایش با اهدا لوح تقدیر ازجانبازان و آزاده عشایر تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.