یاسوج؛

رونمایی از 7 اثر تصویری حوزه هنری استان

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مراسمی از7 فیلم کوتاه و انیمیشن از تولیدات حوزه هنری استان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان در این آیین با اشاره به حمایت این حوزه از هنرمندان استان گفت: در سال جدید با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همراهی و همت هنرمندان استان روند تولید آثار کوتاه در بخش تصویری 7 اثر ساخته شده و تا پایان امسال نیز آثار دیگری تولید میشود.

شریف اسلامی افزود: آثار تصویری کوتاه، تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطب دارند و ارائه آن در عصر حاضر برای مخاطبان و عموم مردم آسان تر و اقبال به آن بیشتر است.


وی با اشاره به اینکه آثار رونمایی شده با موضوع مستند آئین های عاشورایی مردم استان، مدافعان حرم و 5 اثر اجتماعی و دفاع مقدس ساخته شده گفت: بستر تولید فیلم کوتاه در حوزه هنری فراهم است و هنرمندان میتوانند آثار خود را در زمینه های مختلف تولید کنند.


شریف اسلامی هدف از تولید این فیلم ها را تامین نیاز شبکه های اجتماعی عنوان کرد و افزود: این فیلم ها از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار مردم قرار می گیرند و در جشنواره های مختلف استانی و ملی نیز شرکت داده میشوند.


فرماندار بویراحمد هم در این مراسم نقش هنر در فرهنگ سازی و مقابله با تهاجم فرهنگی را موثر دانست و گفت: با توجه به شرایط امروز دنیا و جنگ نرم دشمن، هنرمندان با دفاع از حقیقت می توانند در مقابل نقشه های دشمنان بایستند.


محمد کاظم نظری افزود: هنر و رسانه مکمل یکدیگرند و میتوانند با زبان هنر، فرهنگ و صداقت مردم استان را به سایر نقاط کشورنشان دهند.

در پایان این مراسم از هنرمندان، پیشکسوتان و اساتید فیلم سازی استان نیز تجلیل شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.