هشدار مشاور ترامپ در مورد ادعای دخالت روس ها در انتخابات آمریکا

کلین کانوی گفت: صحبت درباره دخالت روس ها درانتخابات آمریکا امنیت ملی آمریکا را تضعیف می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ کلین کانوی مشاور ارشد ترامپ گفت صحبت درباره دخالت روس ها در نتیجه انتخابات آمریکا امنیت ملی آمریکا را تضعیف می کند.

کانوی تاکید کرد اینکه برخی از مقامات انتخاباتی تلاش می کنند از موضوع هک کردن روس ها برای تغییر در نتایج انتخابات در آمریکا بهره برداری کنند مایه تاسف است.

وی افزود به نظرم این موضوع، دموکراسی ما را نسبت به مسائل دیگر تضعیف می کند و من از اختلافی که این هفته بین اردوگاه رئیس جمهور اوباما و اردوگاه هیلاری کلینتون روی داد، مبهوت شدم. شما شاهد این موضوع هستید که جاش ارنست اقدامات قابل توجهی از تریبون کاخ سفید انجام می دهد و آنچه به ما در رابطه با دونالد ترامپ می گوید کاملا موهن است.

کانوی تصریح کرد شما شاهد این موضوع هستید که رئیس جمهور اوباما در آخرین کنفرانس خبری خود گفت روسیه ایمیل های ما را هک و در انتخابات دخالت کرده و یا حتی او گفت این کشور نتایج انتخابات ما را تغییر داده است.

رئیس جمهور اوباما می داند که چگونه برنده انتخابات ریاست جمهوری شود. او دو بار این کار را انجام داده است. او این کار را در ایالت هایی چون میشیگان و تنها با اختلاف ده رای انجام داد. ما هم در این ایالت برنده شدیم. او این کار را با برنده شدن در ایالت هایی چون ویسکانسین انجام داد.

وی درباره گزارش سازمان های اطلاعاتی آمریکا در رابطه با هک کردن سیستم انتخاباتی آمریکا گفت مدرک کجاست؟چرا زمانی که مقامات سازمان سیا به کنفرانس خبری کاخ سفید درباره امور اطلاعاتی دعوت شدند از رفتن به آنجا امتناع کردند؟

به جای این کار آنها با رسانه ها مصاحبه می کنند. این موضوع امنیت ملی ما را زیر سئوال می برد. این موضوع عملیات های اطلاعاتی ما را زیر سئوال می برد.چرا شما این کارها را انجام می دهید.

مشاور ارشد ترامپ گفت رئیس جمهور منتخب در جریان آخرین امور اطلاعاتی قرار می گیرد. من محرم اسرار وی در این رابطه نیستم اما اجازه بدهید بر روی این موضوع تاکید کنم اگر برنان رئیس سازمان سیا و دیگران شواهدی درباره هک شدن انتخابات آمریکا دارند باید این شواهد را به مردم آمریکا نشان دهند.آنها باید این کار را انجام دهند.

آنها زمانی که کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان از آنها برای ادای توضیحات دعوت می کند باید این اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهند اما همانطور که می دانید این جلسه یک جلسه ای است که در پشت درهای بسته برگزار شد و این موضوعی حیرت انگیز و آزاردهنده نیست زیرا شما اطلاعات مطرح شده در این جلسه را نمی توانید در اختیار رسانه ها قرار دهید. اگر مدرکی وجود دارد اجازه بدهید که ما آن را ببینیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار