مدل های جدید بی‌ام‌دبلیو را که به ایران می‌آیند بشناسید

مدیر بازاریابی بی ام دبلیو از ورود محصولات جدید این برند به ایران خبرداد.

به گزارش   گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مزدا موسوي  با بيان اينكه  رونمايي از سري هفت اين خودرو جمعه آينده انجام خواهد شد، اظهارداشت: در این زمینه خبرهای خوبی برای علاقه‌مندان برند بي ام دبليو در ایران وجود دارد؛ ما در انتهای هفته سری 7 جدید را به بازار معرفی خواهیم کرد و پس از آن در فاصله دو هفته بي ام دبليو i8 و پس از آن سری 1 و 2 بي ام دبليو را رونمایی می‌کنیم. این مسئله باعث می‌شود طیف محصولات بي ام دبليو در ایران گسترده‌تر شود.

وی افزود: در تمام مذاکراتي كه بين شرکت‌های ایراني و شرکت‌های خارجی انجام شده، تولید محصولات بي ام دبليو در داخل ایران وجود دارد؛ طبیعی است در مذاکرات با بي ام دبليو نياز است كه زیرساخت‌ها و پیش‌نیازهایی فراهم شود. یکی از اين پيش نيازها، تنوع خودروهای برند بي ام ديليو است.

موسوي با بيان اينكه در اين مسير لازم است كه مراکز خدمات گسترش يابد،خاطرنشان كرد:  البته حجم خریداران بايد در حدی باشد  که تولید خودرو را توجیه کند. این مسئله مدنظر ما هم هست اما در گام اول می‌خواهیم نمایندگی خود را با ب‌ام‌و قطعی کنیم.

مدير بازاريابي بي ام دبليو در زمینه ارائه مدل‌های جدید در زمینه مذاکرات و همکاری این شرکت با ب‌ام‌و آلمان نيز گفت: تا سال 2013 پرشیا خودرو به‌صورت رسمی نماینده بي ام دبليو در ایران بود، اما به دنبال سخت شدن تحریم‌ها، اين شركت آلماني هم  مانند بسیاری از شرکت‌های خودروسازی جهان، برای جلوگیری از آسیب به منافعش در آمریکا، همکاری مستقیم با ایران را قطع کرد. وي اضافه كرد: پس از توافق برجام ،مجددا  مذاکرات ايران با شركت بي ام دبليو  آغاز شد و اکنون نیز مذاکرات ادامه دارد .

موسوي تاكيد كرد:  با اطمینان اعلام می‌کنم گزینه اول خودروساز آلماني بي ام دبليو برای همکاری در ایران پرشیا خودرو است. ما سابقه روشن و دانش بالایی در زمینه این برند داریم و روح بي ام دبليو را می‌شناسیم.

وی اضافه كرد: البته روند مذاکرات با ب‌ام‌و به دنبال انتخابات آمریکا کمی کند شده ، اما این روند ادامه دارد. درنهایت باید توجه کنیم پرشیا خودرو بدون توجه به روند این مذاکرات، سرویس‌دهی به خودروهای ب‌ام‌و در ایران را ادامه می‌دهد چراکه برند ب‌ام‌و در ایران برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد.

محدوديت هاي قانوني اعمال مي شود

اين مدير بي ام دبليو  همچنين در خصوص محدوديت ورود خودروهاي بالاي ٢٥٠٠سي سي به ايران و ورود سري هفت بي ام دبليو  تصريح كرد: اين خودرو با موتور ٢٥٠٠سي سي وارد مي شود و به دليل سبك شدن وزن بدنه مشكلي براي خودرو نيست و مي توان گفت اين خودرو مورد توجه قرار خواهد گرفت.

موسوي قيمت اين خودرو در مدلهاي مختلف آن را ٦٧٠ تا ٧٤٥ ميليون تومان عنوان كرد .

وي همچنين عدم شماره گذاري X4 را تاييد كرد و گفت :همچنان منتظريم تا نظر دولت را در اين خصوص بشنويم.

موسوي همچنين در خصوص اخذ نمايندگي بي ام دبليو  تاييد كرد : با توجه به سابقه فعاليت شبكه گسترده خدمات پس از فروش و امداد خودروهاي مان قطعا نماينده انحصاري بي ام دبليو  هستيم و در حال حاضر به صورت واسطه اي با نماينده اصلي در حال فعاليت هستيم.

موسوي همچنين در خصوص بازار در اختيار پرشيا خودرو گفت : ما٣٠ درصد بازار بي ام دبليو  هاي موجود در بازار را در اختيار داريم .

وي در پاسخ به اين سوال كه به همه خودروهاي موجود در ايران سرويس خواهيد داد گفت: طبق. وظيفه مان. ما به همه خودروهاي برند بي ام دبليو  خدمات ارائه ميكنيم در حال حاضر حتي چند ميليارد تومان قطعات خودروهاي سري ٢٠١١در انبار ما وجود دارد تا بتوانيم در صورت نياز به دارندگان اين خودروها سرويس ارايه بدهيم.

خدمات رساني 24 ساعته

 نوید نیّرنیا، مدیر خدمات پس از فروش نمایندگی پرشیا خودرو نيز گفت: براي رفاه بيشتر مشتريان بي ام دبليو  نمايندگي رسمي امداد خودرو به داخل شهر تهران انتقال داده شد كه به این نمایندگی به سرویس‌های امدادی و خدماتی اختصاص دارد.

او افزود:در کنار سرویس امداد و طرح 365، طرحی با عنوان Home Service نیز در نظر گرفته‌ایم که سرویس‌های دوره‌ای و خدمات ویژه‌ای را درب منزل یا محل کار مشتریان ارائه مي شود. به‌علاوه در صورت تمایل مشتری، خودرو با خودروبر مخصوص به نمایندگی حمل می‌شود و سرویس‌ها در همان روز انجام شده و خودرو به مشتری تحویل می‌شود.

مدیر خدمات پس از فروش نمایندگی بي ام دبليو يادآورشد:ما خود را ملزم به ارائه بالاترین سطح خدمات پس از فروش به‌تمامی مالکین بي ام دبليو در ایران می‌دانیم بدون توجه به اینکه خودرو را از پرشیا خودرو خریداری کرده باشند . البته خریداران پرشیا خودرو از گارانتی 5 ساله و سرویس‌های BSI دوساله بهره‌مند خواهند شد ضمن آنکه با خرید از پرشیا خودرو، خریداران از اصالت خودرو و آپشن‌های نصب شده بر روی آن مطمئن خواهند بود.

نيرنيا با بيان اينكه در دوران سخت تحریم‌ها و با وجود هزینه‌های بالایی که این کار ، تنها از قطعات اصلی بي ام دبليو استفاده می‌کردیم،تصريح كرد: در زمینه پرسنل تعمیراتی هم ما همواره آموزش‌های پرسنل را به‌روز می‌کنیم ضمن آنکه هم‌اکنون دو متخصص با سابقه دوره دیده ب‌ام‌و که تاییده‌های این شرکت را دارند در ایران حضور پیدا کرده‌اند و مدیریت خدمات پس از فروش پرشیا خودرو را در اختیار دارند تا اطمینان حاصل کنیم بالاترین سطح خدمات به مالکین ب‌ام‌و در ایران ارائه می‌شود.

منبع:خبرآنلاین

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.