مشهد؛

برگزاری محفل معنوی آبروی کوچه ها و افتخار محله

همزمان با هفته وحدت دومين محفل معنوي آبروي کوچه ها و افتخار محله ياد بود شهيد اهل سنت رجبعلي خدام حضوري در تربت جام برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ این مراسم به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و پایگاه مقاومت بسیج شیخ الاسلام احمد جامی با حضور مسئولان نظامی ، انتظامی و قشرهای مختلف مردم شیع و اهل سنت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
در این محفل معنوی که به منظور زنده داشتن یاد و خاطره شهیدان در کوچه ها و محلات برگزار شد یکی از راویان دفاع مقدس با اشاره به خاطرات جنگ و زنده بودن شهدا بر اساس آیات قرآن یاد آور شد و گفت: ما باید ادامه دهنده راه و رسم شهیدان باشیم.

میر شجاع افزود: آمریکا با همه قدرتی که دارد هنگام عبور از تنگه هرمز باید از ایران اجازه بگیرد و این به برکت خون شهداست.

او اضافه کرد: شهدا فرا جناحی هستند و در دفاع از وطن و نوامیس اسلام سنی و شیعه ندارد و شهید رجبعلی خدام حضوری که از شهدای اهل سنت است به جبهه نبرد حق با  باطل رفت و برای دفاع از اسلام ، انقلاب و این مرز و بوم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

میرشجاع ادامه داد: شهدا بصیر، ولایت پذیر و ولایت مدار بودند و تازمانی که فرهنگ شهادت طلبی در جامعه حاکم باشد هیچ قدرتی توان ایستادگی با ما ندارد.

در ادامه مراسم ، خانواده شهید درباره دوران کودکی شهید رجبعلی خدام حضوری و دوران خدمت در بسیج و از اعزام ایشان به جبهه و نحوه مجروحیت و شهادت این شهید مطالبی بیان داشتند.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار