مشهد؛

گروه های تکفیری عالمانه به استکبار خدمت می کنند

امام جمعه تربت جام گفت: گروه های تکفیری عالمانه یا جاهلانه به استکبار و طاغوت خدمت می کنند و امروز خون مطهر شیعه و اهل سنت در سوریه و عراق به خاطر مبارزه با طاغوت ریخته می شود.

گروه های تکفیری عالمانه به استکبار خدمت می کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه تربت جام در جشن بزرگ هفته وحدت گفت: امام صادق (ع) مبارزه با طاغوت و ترویج فرهنگ دین خدا را در دستور کار قرار دادند و برای نفی طاغوت باید بر علیه آنان مبارزه کرد و نشر مبانی اسلام نیازمند به کار فرهنگی است.
وی افزود: ولایت تشکیل حکومت و اجرای احکام اسلام می باشد و تشکیل حکومت یک وظیفه است و شان و جایگاه ایجاد نمی کند.
امام جمعه تربت جام ابراز داشت: امام صادق (ع) فرموند:«تا زمانی که فقها وارد دنیا نشوند امین مردم هستند و از آنان تبعیت کنید» و شاخصه دنیا طلبی عالمان را از نسبت پیروی و عدم وابستگی آنان به طاغوت شناخته می شود.
وی ادامه داد: اهانت به مقدسات حرام شرعی است پس وحدت شیعه و اهل سنت به خاطر سیاست نیست بلکه به لحاظ مشترکات در اسلام است.
حجت الاسلام طاهری عنوان کرد: بر اساس قرآن دو گروه جبهه حق و باطل در عالم است که امروز با نام استکبار و مقاومت در مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند و کسی که به مکتب رسول الله متکی باشد و دلبسته دنیا نباشد در مقابل اسکتبار و طاغوت ایستادگی می کند.
امام جمعه تربت جام تصریح کرد: بر اساس سیره امام صادق (ع) باید تحریم طاغوت را تدریس کنیم و از کسانی که در برابر طاغوت قیام می کنند حمایت شود و امروز مهمترین امر به معروف، ترویج و معرفی  ولایت و وحدت است.
وی بیان کرد: گروه های تکفیری عالمانه و چه جاهلانه به استکبار و طاغوت خدمت می کنند وامروز خون مطهر شیعه و اهل سنت در سوریه و عراق به خاطر مبارزه با طاغوت ریخته می شود.
حجت الاسلام طاهری خاطر نشان کرد: امام صادق (ع) یک نهضت علمی را ایجاد کردند و امروز دنیا از ما فقه دین را می خواهد که باید همه تبیین کنیم.
انتهای پیام// س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.